کد خبر: ۳۳۴۸۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۰ - ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - 2023November 07
سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی از امروز به‌مدت 3روز بازگشایی شد تا ثبت‌نام‌‌شده‌هایی که اسفند سال گذشته نوبت دریافت کرده‌اند، خودروهای مورد نظر خود را انتخاب کنند.
 شفا آنلاین>عمومی>در سومین دور عرضه خارجی‌ها، 6مدل خودرو عرضه شده که فیات به‌عنوان نخستین خودروی اروپایی دور جدید واردات، یکی از آنهاست.
 به گزارش شفا آنلاین: سامانه فروش خودروهای وارداتی برای نخستین‌بار 18مهرماه با عرضه 6مدل خودروی خارجی بازگشایی شد تا ثبت‌نام‌شده‌های نخستین مرحله طرح فروش یکپارچه خودروهای خارجی 6‌ماه بعد از ثبت‌نام، بتوانند نخستین انتخاب خود را انجام دهند. در دومین دور عرضه که در تاریخ 2آبان صورت گرفت نیز بخش دیگری از 30هزار ثبت‌نام‌شده‌ اسفند پارسال انتخاب‌های خود را از میان 9مدل خودروی عرضه‌شده انجام دادند و حال در سومین دور عرضه، براساس اعلام سامانه یکپارچه، 6مدل خودروی وارداتی معرفی شده تا بخش دیگری از متقاضیان برای انتخاب خودروی مورد نظر خود اقدام کنند.
براساس اطلاعات ارائه‌شده از سامانه یکپارچه، متقاضیان از صبح امروز(سه‌شنبه 16آبان) تا ساعت23:59 ‌پنجشنبه 18آبان، فرصت دارند با مراجعه به سایت برای انتخاب خودروی دلخواه اقدام کنند. تخصیص خودروها براساس رتبه ثبت‌نامی قبل متقاضی و اولویت انتخابی خودروها انجام می‌گیرد.




نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: