کد خبر: ۳۳۴۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۵ - ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - 2023November 05
نمایندگان در جلسه علنی امروز (یک‌شنبه، ۱۴ آبان) مجلس شورای اسلامی، ماده الحاقی ۱۴ لایحه برنامه هفتم توسعه را به تصویب رساندند و بر این اساس دولت مکلف به تدوین برنامه نوسازی و بازسازی صنایع دارو، فرآورده‌های سلامت، تجهیزات و ملزومات پزشکی و واکسن شد.
شفا آنلاین>سلامت>با مصوبه نمایندگان مجلس شورای اسلامی دولت مکلف به تدوین برنامه نوسازی و بازسازی صنایع دارو، فرآورده‌های سلامت، تجهیزات و ملزومات پزشکی و واکسن شد.

به گزارش شفا آنلاین:نمایندگان در جلسه علنی امروز (یک‌شنبه، ۱۴ آبان) مجلس شورای اسلامی، ماده الحاقی ۱۴ لایحه برنامه هفتم توسعه را به تصویب رساندند و بر این اساس دولت مکلف به تدوین برنامه نوسازی و بازسازی صنایع دارو، فرآورده‌های سلامت، تجهیزات و ملزومات پزشکی و واکسن شد.

ماده الحاقی -۱۴ دولت مکلف است حداکثر شش ماه پس از الزم االجراء شدن این قانون نسبت به تدوین برنامه نوسازی و بازسازی صنایع دارو، فرآورده‌های سلامت، تجهیزات و ملزومات پزشکی و واکسن که توسط وزارتخانه‌های صنعت، معدن و تجارت، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی با هدف افزایش بازدهی و ارتقای کیفیت تولیدات داخلی و رقابت پذیر آن و نیز تقویت توان تولید داخل و صادرات کشور و خود اتکایی نود درصدی) %۹۰ و افزایش سهم از بازار منطقه و تأمین تسهیالت مورد نیاز انجام می‌گیرد، اقدام قانونی به عمل آورد. / خبرگزاری دانشجو

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: