کد خبر: ۳۳۴۷۳۴
تاریخ انتشار: ۰۷:۰۴ - ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - 2023November 05
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران افزایش آلاینده های جوی به ویژه ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون تا سه‌شنبه (۱۶ آبان‌ماه) پیش‌بینی می‌شود.

شفا آنلاین>سلامت> اداره کل هواشناسی استان تهران با صدور هشدار زردرنگ آورده است: در پی پایداری نسبی هوا و یا عدم وزش باد قابل ملاحظه از شنبه تا سه‌شنبه (۱۳ تا ۱۶ آبان‌ماه) افزایش آلاینده‌های جوی به ویژه ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون در نیمه جنوبی تهران، به‌ویژه پیشوا، قدس، ری، شهریار، قرچک، ملارد، ورامین، پاکدشت، اسلامشهر پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش شفا آنلاین:با توجه به عدم وزش باد قابل ملاحظه و یا پایداری نسبی هوا در این روزها به‌ویژه طی ساعات عصر و شب تا اوایل صبح، افزایش آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا در حد ناسالم برای گروه‌های حساس و در صورت عدم مهار منابع انتشار و آلاینده‌های جوی در بعضی ساعت‌ها در حد ناسالم برای تمام گروه‌ها به‌ویژه در نیمه جنوبی شهر تهران دور از انتظار نیست.

اداره کل هواشناسی استان تهران کاهش ترددهای غیر ضروری به ویژه برای کودکان و سالمندان و افراد دارای بیماری‌های قلبی و تنفسی، پرهیز از فعالیت های ورزشی و پرتحرک بطور طولانی مدت در فضای باز، استفاده از ناوگان عمومی حمل و نقل، مدیریت منابع آلاینده ثابت و متحرک را توصیه می‌کند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: