کد خبر: ۳۳۴۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۵ - ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - 2023November 05
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عامل آتش سوزی مرگ بار در مرکز شهر تهران خبر داد.
شفا آنلاین>سلامت>متهم در بازجویی اقرار کرد که به علت مسائل غیر اخلاقی با ۹ تن از افراد داخل اتاق درگیر شده و سپس آن ۹ تن، وی را به بیرون از ساختمان طرد کرده و شامگاه حین استراحت، وی به ساختمان نفوذ کرده و با استفاده از بنزین ساختمان را به آتش کشیده و حین فرار خودش نیز دچار سوختگی شده است.

به گزارش شفا آنلاین: رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عامل آتش سوزی مرگ بار در مرکز شهر تهران خبر داد.

سردار علی، ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت، گفت: در پی وقوع یک فقره آتش سوزی ساختمان در مرکز شهر تهران و زخمی شدن ۷ تن و فوت ۳ تن از کارگران آن ساختمان، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستور کار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی صحنه دریافتند؛ یک ساختمان در یکی از محله‌های مرکز شهر تهران به صورت گسترده آتش گرفته و در یکی از طبقات ۱۰ تن از افراد تبعه افغانستان در این آتش سوزی به دام افتاده و هفت تن از آنان دچار سوختگی و ۳ تن دیگر به دلیل شدت سوختگی فوت شده اند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: با تحقیقات محلی مشخص شد؛ یک روز پیش از وقوع حریق یک جوان ۱۹ ساله افغانی با ۹ تن از افغانی‌های حاضر در آن ساختمان درگیر شده و به بیرون از ساختمان طرد می‌شود و کارآگاهان با توجه به سوختگی آن جوان در حال فرار وی را دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی انتقال دادند.

سردار، ولی پور گودرزی با بیان اینکه متهم در بازجویی ابتدا منکر شده و سپس ناگزیر لب به اعتراف گشود، افزود: متهم در بازجویی اقرار کرد که به علت مسائل غیر اخلاقی با ۹ تن از افراد داخل اتاق درگیر شده و سپس آن ۹ تن، وی را به بیرون از ساختمان طرد کرده و شامگاه حین استراحت، وی به ساختمان نفوذ کرده و با استفاده از بنزین ساختمان را به آتش کشیده و حین فرار خودش نیز دچار سوختگی شده است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: متهم به جرم قتل عمد در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت. / صدا و سیما

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: