کد خبر: ۳۳۴۵۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۵ - ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - 2023November 01
امروز چهارشنبه 10 آبان، تا لحظه تنظیم این خبر قیمت طلا و سکه مسیر متفاوتی را در پیش گرفته‌اند. قیمت طلا در روندی افزایشی، در آستانه ورود به نیمه کانال دو میلیون تومانی قرار دارد.

شفا آنلاین>سلامت>قیمت طلا و سکه امروز روند متفاوتی دارند. هر گرم طلای 18 عیار و همچنین یک مثقال طلا افزایشی هستند اما قیمت انواع سکه (غیر از گرمی) روند کاهشی دارد. امروز دلار و انس هم نزولی هستند.

به گزارش شفا آنلاین:امروز چهارشنبه 10 آبان، تا لحظه تنظیم این خبر قیمت طلا و سکه مسیر متفاوتی را در پیش گرفته‌اند. قیمت طلا در روندی افزایشی، در آستانه ورود به نیمه کانال دو میلیون تومانی قرار دارد. اما قیمت سکه تمام و قطعات سکه، به غیر از سکه گرمی، کاهشی است. امروز قیمت دلار هم در کانال 51 هزار تومانی روند نزولی دارد و انس نیز اندکی کاهشی است.

قیمت طلا و سکه در بازار امروز

در بازار داخلی، نرخ طلا در لحظه تنظیم این خبر افزایشی است و دو میلیون و 498 هزار و 900 تومان معامله می‌شود که حدود 3 هزار تومان بیشتر از آخرین نرخ روز گذشته است. دیروز در همین ساعات هر گرم طلای 18 عیار، حدود دو میلیون و 494 هزار تومان معامله می‌شد.

اما آخرین نرخ نقدی سکه امامی در لحظه تنظیم این خبر نزولی و 29 میلیون و 300 هزار تومان است؛ حدود 400 هزار تومان کمتر از آخرین نرخ دیروز. روز گذشته در همین ساعات، سکه امامی در حدود 29 میلیون و 350 هزار تومان قیمت داشت اما تا پایان معاملات به 29 میلیون و 700 هزار تومان رسید.

نرخ نقدی سکه بهار آزادی نیز، با 99 هزار تومان کاهش نسبت به آخرین نرخ روز گذشته، حدود 25 میلیون و 795 هزار تومان معامله می‌شود. دیروز در همین ساعات، سکه بهار آزادی در حدود 25 میلیون و 700 هزار تومان معامله می‌شد اما تا پایان معاملات روند افزایشی داشت.

بر این اساس، حباب سکه امامی امروز با حدود 161 هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته، به پنج میلیون و 328 هزار تومان رسیده است. اما حباب سکه بهار آزادی با حدود 148 هزار تومان افزایش، امروز به حدود یک میلیون و 830 هزار تومان رسیده است. / تجارت نیوز

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: