کد خبر: ۳۳۴۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۰ - ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - 2023November 01
قیمت خودرو امروز چهارشنبه 10 آبان 1402 نسبتاً با ثبات گزارش می‌شود. در هر دو بازار داخلی و مونتاژی، افزایش و کاهش یا ثبات قیمتی به چشم می‌‎خورد و محصولات بازار دارای روند یکسانی نیستند.

شفا آنلاین>سلامت>قیمت خودرو امروز چهارشنبه 10 آبان 1402 به ثبات نسبی رسیده است؛ به طوری که هم در بازار خودروهای داخلی و هم مونتاژی، افت و خیز یا ثبات قیمتی مشاهده می‌شود.

به گزارش شفا آنلاین:قیمت خودرو امروز چهارشنبه 10 آبان 1402 نسبتاً با ثبات گزارش می‌شود. در هر دو بازار داخلی و مونتاژی، افزایش و کاهش یا ثبات قیمتی به چشم می‌‎خورد و محصولات بازار دارای روند یکسانی نیستند.

نرخ دلار در روز گذشته، با صعود بسیار جزئی همراه بود که همین عامل باعث شد برخی از خودروهای داخلی و مونتاژی، افزایش اندکی را تجربه کنند. از سوی دیگر، روز گذشته خبر خاصی در بازار خودرو نبود و به همین دلیل، در صورتی که نرخ دلار در روزهای آینده نوسان خاصی نداشته باشد، احتمالاً بازار خودرو نیز شاهد تغییرات چشم‌گیر نباشد.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی امروز، نوسانات جزئی دارد.

کوییک دنده‌ای R از هاچ‌بک‌های اقتصادی شرکت سایپا محسوب می‌شود که طی هفته‌های گذشته نوسانات جزئی داشت؛ اما امروز تغییری نداشته و روی کانال 355 میلیون تومان معامله می‌شود.

شاهین G که سدان آپشنال سایپا به شمار می‌رود که روز گذشته دو میلیون تومان ارزان‌تر شده بود، امروز آن‌را جبران کرد و با افزایش دو میلیونی با قیمت 585 میلیون تومان معامله می‌شود.

پژو 206 تیپ 2 با مدل 1401 که ارزان‌ترین هاچ‌بک تولیدی ایران خودرو محسوب می‌شود، که روز گذشته پنج میلیون تومان کاهش داشت، امروز این کاهش را جبران کرد و با صعود پنج میلیونی، دوباره به نرخ 485 میلیون تومان بازگشت.

دنا پلاس 6 دنده توربوشارژ از سدان‌های پرقدرت ایران خودرو که روز گذشته تنها یک میلیون تومان کاهش داشت، امروز دو میلیون بالا رفته و به نرخ 742 میلیون تومان رسید.

قیمت خودرو داخلی

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای مونتاژی غالباً ثابت است؛ اما افزایش یا کاهش نیز به چشم می‌خورد.

جک J4 آپشنال یکی از ارزان‌ترین خودروهای مونتاژی بازار به شمار می‌رود که تغییری نسبت به روز گذشته ندارد و با نرخ 740 میلیون تومان معامله می‌شود.

چری آریزو 5IE توربوشارژ جدید که سدان مونتاژی مدیران خودرو به شمار می‌رود، روز گذشته 10 میلیون تومان گران‌تر شده بود؛ اما امروز تغییری نداشته و با قیمت یک میلیارد و 110 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

فیدلیتی پرایم 7 نفره با مدل 1401 یکی از کراس‌اوورهای محبوب گروه بهمن، روزهای گذشته حدود 20 میلیون تومان افزایش داشته بود که امروز به همان میزان کاهش یافته و دوباره وارد کانال یک میلیارد و 480 میلیون تومان شد.

هایما 8S جدیدترین کراس‌اوور مونتاژی گروه صنعتی ایران خودرو محسوب می‌شود که با افت 15 میلیونی نسبت به روز گذشته، به قیمت یک میلیارد و 630 میلیون تومان رسید.

قیمت خودرو خارجی

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

موثرترین عامل تغییرات قیمت خودرو در بازار فعلی، نرخ دلار در بازار آزاد به شمار می‌رود؛ اما همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد، دولت طی روزهای گذشته توانست نرخ دلار را کنترل کرده و کاهش دهد. بنابراین در صورتی که دولت در روزهای آینده نیز توانایی کنترل دلار را داشته باشد، قیمت خودرو در ثبات و رکود به روند خود ادامه خواهد داد. / تجارت نیوز

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: