کد خبر: ۳۳۴۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۰ - ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - 2023October 30
مرد جوانی که دوستش را در جریان یک نزاع به قتل رسانده، می‌گوید وقتی بازداشت بود همسر باردارش هم سکته کرد و فوت شد.

شفا آنلاین>سلامت>مردی که در یک نزاع دوستش را با چاقو زده بود هم باعث قتل او شد و هم زن باردارش را از دست داد.


به گزارش شفا آنلاین:مرد جوانی که دوستش را در جریان یک نزاع به قتل رسانده، می‌گوید وقتی بازداشت بود همسر باردارش هم سکته کرد و فوت شد.

به گزارش سایت جنایی، پرونده این قتل در روزهای گذشته به شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران ارجاع شد. این در حالی است که متهم 35 ساله پرونده از 10 خرداد ماه امسال در بازداشت است و پرونده در یکی از دادسراهای محلی تحت عنوان درگیری منجر به جرح در حال رسیدگی بود.

براساس مستندات پرونده که به تازگی در اختیار  بازپرس محمدمهدی براعه قرار گرفته است روز 10 خرداد در پی درگیری بین دو دوست در یکی از خیابان‌های جنوب تهران یکی از آنها راهی بیمارستان و دیگری روانه بازداشتگاه شد. به این ترتیب سرنوشت متهم به مرگ یا زندگی مصدومی گره خورد که پس از رسیدن به بیمارستان به کما رفته بود. هفته گذشته مرگ مرد مجروح سرنوشت جوان بازداشت شده را هم دگرگون کرد.

به گفته این متهم او نه تنها خودش به اتهام قتل ممکن است قصاص شود بلکه همسر و فرزندش را هم بعد از این ماجراها از دست داده و  به روزگار سیاه نشسته است. این متهم وقتی در دادسرای جنایی در برابر بازپرس نشست، با چشمانی گریان و بریده بریده گفت: مقتول دوستم بود. از خرداد در کما بود. چند روز قبل فوت کرد و من بدبخت شدم. سه روز قبل از فوت دوستم زنم و بچه‌ در شکمش هم مردند. کاش من مرده بودم و این روز را نمی‌دیدم. نمی‌خواستم او را بکشم. او دوست خوبم بود.

این متهم ادامه داد:  روز حادثه در باغچه‌ای که نزدیک خانه دوستم بود، نشسته بودیم. دوستم حالت عادی نداشت. با هم بگومگو کردیم و او به من فحاشی کرد که من یک سیلی زدم. آن موقع دعوا با وساطت آنهایی که در محل بودند تمام شد. بعد من به خانه رفتم اما چند ساعت بعد دوباره همدیگر را در خیابان دیدیم. آن موقع همسرم هم همراهم بود.دوستم به سمت مغازه‌ای رفت و دو شیشه نوشابه برداشت. شیشه‌ها را با سر خودش شکست. به زنم گفتم فقط برو خانه. بعد که زنم رفت دوستم سراغ من آمد. اگر زنم مانده بود او هر دوی ما را می‌خواست بکشد. من ترسیده بودم. دوستم با سر و صورتی خونی و شیشه‌ نوشابه‌های شکسته‌‌ای که دستش بود  به سمتم می‌آمد. چوبی که در باغچه افتاده بود را برداشتم تا از خودم دفاع کنم. فقط یک ضربه به سرش زدم. ای کاش او مرا زده بود. قصد قتل نداشتم. این اتفاق نابودم کرد. زنم باردار بود. هر روز برای اینکه ببیند وضع دوستم چطور است به بیمارستان می‌رفت. سه روز قبل از فوت دوستم زنم رفته بود بیمارستان. وقتی فهمیده بود حال دوستم بدتر شده سکته کرد، دق کرد و مرد. من زندان بودم که خبر دادند زن و بچه‌ام مرده اند.زنم کلی نذر و نیار کرد که دوستم بهتر بشود آخرش خودش هم مرد و من هم می‌خواهم بمیرم. مقتول دوست خوبم بود. هوای هم را داشتیم و  پشت هم بودیم. به خاطر هم دعواها کرده بودیم. نمی‌خواستم در رفاقت اینجور بشود. امیدوارم خانواده‌اش من را ببخشند. می‌خواهم  حلالم کنند، قصد قتل نداشتم.

در حال حاضر این قاتل داغدار در بازداشتگاه پلیس آگاهی به سر می‌برد و تحقیقات در مورد این پرونده ادامه دارد. / اعتماد


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: