کد خبر: ۳۳۴۴۴۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۶ - ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - 2023October 29
مراسم تشییع و تدفین پیکر آرمیتا گراوند پیش از ظهر امروز با حضور خانواده و دوستان آرمیتا در قطعه ۹۹ بهشت زهرا برگزار شد.

شفا آنلاین>اجتماعی>مراسم خاکسپاری آرمیتا پیش از ظهر امروز در بهشت زهرا تهران با حضور خانواده و دوستانش برگزار شد.

به گزارش شفا آنلاین:مراسم تشییع و تدفین پیکر آرمیتا گراوند پیش از ظهر امروز با حضور خانواده و دوستان آرمیتا در قطعه ۹۹ بهشت زهرا برگزار شد.

پس پایان مراسم و هنگام قرائت دعا تعدادی از افراد سعی در شعار دادن و برهم زدن نظم مراسم خاکسپاری داشتند که بازماندگان آن مرحوم با آنها همراهی نکردند.
 

 

صبح روز یکشنبه ۹ مهر ۱۴۰۲، «آرمیتا گراوند»، دختر دانش‌آموزی که از ایستگاه شهدا خط ۴ مترو تهران به سمت مدرسه خود می‌رفت که پس از ورود به واگن مترو دچار افت فشار شده و با برهم خوردن تعادل، سرش به سکوی قطار مترو برخورد و دچار آسیب می‌شود. بلافاصله آرمیتا توسط عوامل اورژانس به نزدیک ترین بیمارستان منتقل شد و علیرغم تلاش پزشکان پس از گذشت ۲۸ روز، در روز ۶ آبان ۱۴۰۲ جان خود را از دست داد.

از همان ساعات اولیه، رسانه‌های ضدایرانی برخلاف همه اسناد و مدارک و گواه شاهدان عینی، اقدام به تحریف واقعیت نموده و علت وقوع این حادثه را برخورد و درگیری آرمیتا با افرادی داخل مترو بر سر حجاب اعلام کرده بودند.

اما پدر و مادر آرمیتا گفتند که پس از بررسی‌ و مشاهده تمام دوربین‌های مترو برایشان محرز شده که «هیچ  فردی در مترو با آرمیتا برخورد نداشته است».

رسانه های ضد انقلاب با القا اخبار دروغ و استفاده از  تمام توان خود تلاش کردند تا حاشیه‌هایی را برای این مراسم ایجاد کنند اما موفق نشدند. بررسی عملکرد 5 رسانه ضدایرانی و صفحات مجازی آنها نشان می‌دهد این رسانه‌ها در بازه زمانی 23 شهریور تا 9 آبان سال 1401 (46 روز) بیش از 38 هزار دروغ را درباره حوادث سال 1401 ایران منتشر کرده‌اند. / فارس

قابل مشاهده در دسکتاپ


قابل مشاهده در موبایل




نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: