کد خبر: ۳۳۴۳۸۷
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۵ - ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - 2023October 28
در حالی‌ که موج فزاینده مهاجرت پزشکان و کادر درمان از ایران ادامه دارد، برخی گزارش‌ها از افزایش شمار سفرهای درمانی ایرانیان به کشورهای همسایه خبر می‌دهند.

شفا آنلاین>سلامت>معاون مدیر بازرگانی بیمارستان مدی‌پول مگا در ترکیه گفت: ایرانی‌ها برای دریافت "خدمات درمانی باکیفیت و قابل‌اعتماد" بیمارستان‌های ترکیه را ترجیح می‌دهند، تعداد بیماران ایرانی تحت درمان در بیمارستان ما نسبت به سال گذشته ۴۰ درصد افزایش یافته است.


به گزارش شفا آنلاین:در حالی‌ که موج فزاینده مهاجرت پزشکان و کادر درمان از ایران ادامه دارد، برخی گزارش‌ها از افزایش شمار سفرهای درمانی ایرانیان به کشورهای همسایه خبر می‌دهند.

در همین خصوص اویگار اوستون معاون مدیر بازرگانی بیمارستان مدی‌پول مگا در ترکیه گفت: ایرانی‌ها برای دریافت "خدمات درمانی باکیفیت و قابل‌اعتماد" بیمارستان‌های ترکیه را ترجیح می‌دهند.

وی ضمن اشاره به شمار قابل‌توجه بیماران ایرانی که به بیمارستان مدی‌پول مگا مراجعه می‌کنند افزود: تعداد بیماران ایرانی تحت درمان در بیمارستان ما نسبت به سال گذشته ۴۰ درصد افزایش یافته است.

بیمارستان‌های ترکیه با استخدام مترجمان فارسی‌زبان و ارائه خدماتی مانند حمل‌ونقل و هتل برای جذب گردشگران سلامت اقدام‌های زیادی انجام می‌دهند. بیماران نیز برای دریافت این خدمات هزینه‌های هنگفتی پرداخت می‌کنند.

خیز کشورهایی مانند ترکیه برای جذب گردشگران سلامت از ایران در حالی است که پیش از این، شهروندان کشورهای همسایه برای دریافت خدمات درمانی باکیفیت به ایران سفر می‌کردند اما اینک با موج فزاینده مهاجرت پزشکان متخصص از ایران، این روند معکوس شده است. / برترین ها

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: