کد خبر: ۳۳۴۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۹ - ۰۴ آبان ۱۴۰۲ - 2023October 26
امروز، پنجشنبه 4 آبان، تا لحظه تنظیم این خبر قیمت طلا و سکه صعودی است. قیمت طلا به نیمه کانال دو میلیون و 500 هزار تومانی نزدیک شده است

شفا آنلاین>طلا>قیمت طلا و سکه امروز روند افزایشی دارد و سکه بهار آزادی به کانال 26 میلیون تومانی صعود کرده است. امروز قطعات و حباب سکه و همچنین دلار و انس نیز روند صعودی دارند.

به گزارش شفا آنلاین:امروز، پنجشنبه 4 آبان، تا لحظه تنظیم این خبر قیمت طلا و سکه صعودی است. قیمت طلا به نیمه کانال دو میلیون و 500 هزار تومانی نزدیک شده است و قیمت سکه امامی و بهار آزادی نیز در کانال بالاتر روند افزایشی دارد. قیمت و حباب قطعات سکه نیز، افزایشی هستند. امروز قیمت دلار هم در کانال 51 هزار تومانی صعودی و انس جهانی نیز افزایشی است.

قیمت طلا و سکه در بازار امروز

در بازار داخلی، نرخ طلا در لحظه تنظیم این خبر اندکی افزایشی است و دو میلیون و 482 هزار و 7۰۰ تومان معامله می‌شود که 24 هزار تومان بیشتر از آخرین نرخ روز گذشته است. دیروز در همین ساعات طلا در محدوده دو میلیون و 435 هزار تومان معامله می‌شد.

آخرین نرخ نقدی سکه امامی نیز در لحظه تنظیم این خبر صعودی و 29 میلیون و 494 هزار تومان است؛ حدود 200 هزار تومان بیشتر از آخرین نرخ دیروز. روز چهارشنبه در همین ساعات سکه امامی در محدوده 28 میلیون و 936 هزار تومان داد و ستد می‌شد.

نرخ نقدی سکه بهار آزادی نیز، با 413 هزار تومان افزایش نسبت به آخرین نرخ روز گذشته، حدود 26 میلیون و 200 هزار تومان معامله می‌شود. ظهر دیروز در همین ساعات در محدوده 25 میلیون و 800 هزار تومان بود.

بر این اساس، حباب سکه امامی امروز با حدود پنج هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته، به پنج میلیون و 424 هزار تومان رسیده است. دیروز در همین ساعات، حباب سکه امامی در محدوده پنج میلیون و 200 هزار تومان بود. حباب سکه بهار آزادی نیز با حدود 204 هزار تومان افزایش، امروز به حدود دو میلیون و 129 هزار تومان رسیده است. / تجارت نیوز

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: