کد خبر: ۳۳۴۲۳۹
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۰ - ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - 2023October 25
مهدی رضایی به خدمات بیمه سلامت برای زوجین نابارور اشاره کرد و گفت: خدمات درمان ناباروری در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده صورت می‌گیرد.

شفا آنلاین>سلامت>معاون بیمه و خدمات سازمان بیمه سلامت ایران از پوشش بیمه‌ای ۶۳ قلم داروی تخصصی درمان ناباروری خبر داد و گفت: ۲۸ قلم لوازم تجهیزات پزشکی و ۶۵ قلم آزمایش‌های تخصصی، از دیگر خدمات بیمه سلامت به زوجین نابارور است.

به گزارش شفا آنلاین:مهدی رضایی به خدمات بیمه سلامت برای زوجین نابارور اشاره کرد و گفت: خدمات درمان ناباروری در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده صورت می‌گیرد.

معاون بیمه و خدمات سازمان بیمه سلامت ایران از پرداخت ۹۰ درصد هزینه‌های درمانی زوجین نابارور در مراکز دولتی خبر داد و افزود: بیمه سلامت در پوشش خدمات درمان ناباروری، گام‌های خوبی برداشته است.

وی به پوشش بیمه‌ای ۶۳ قلم داروی تخصصی درمان ناباروری اشاره کرد و افزود: ۲۸ قلم لوازم تجهیزات پزشکی و ۶۵ قلم آزمایش‌های تخصصی، از دیگر خدمات بیمه سلامت به زوجین نابارور است.

رضایی از ۷ خدمت تصویربرداری و ۲۰ کُد خدمت جراحی خبر داد و گفت: این خدمات با تعرفه‌های دولتی در مراکز دولتی و در سایر مراکز، با تعرفه‌های عمومی غیر دولتی محاسبه می‌شود.

معاون بیمه و خدمات سازمان بیمه سلامت ایران در پایان اضافه کرد: در ۶ ماهه نخست ۱۴۰۲، سازمان بیمه سلامت بیش از ۳۷۵ میلیارد تومان برای خدمات درمان ناباروری هزینه کرده است. / مهر

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: