کد خبر: ۳۳۴۱۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۰ - ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - 2023October 24
با راه اندازی پد و اورژانس هوایی در شهرستان خرم‌آباد و افتتاح پایگاه اورژانس بانوان، شاهد خدمات با کیفیت بیشتری در مرکز فوریت‌های پزشکی استان خواهیم بود.

شفا آنلاین>سلامت>رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: نخستین پایگاه اورژانس بانوان استان به منظور رسیدگی فوری به وضعیت بانوان با شرایط خاص افتتاح می‌شود.

به گزارش شفا آنلاین:دکتر بهرام دلفان، امروز یکم آبان‌ماه در مراسم افتتاح نخستین پایگاه اورژانس بانوان لرستان، اظهار کرد: این پایگاه با حضور هشت نفر افتتاح  و راه‌اندازی می‌شود و در صورت اخذ مجوزهای لازم در آینده، قطعا شاهد افزایش نیروی انسانی برای پایگاه اورژانس بانوان نیز خواهیم بود.

وی افزود: با راه اندازی پد و اورژانس هوایی در شهرستان خرم‌آباد و افتتاح پایگاه اورژانس بانوان، شاهد خدمات با کیفیت بیشتری در مرکز فوریت‌های پزشکی استان خواهیم بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان عملکرد مرکز فوریت‌های پزشکی استان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: در این دوره تحولات مثبتی رخ داده و این اتفاق خوب حاصل زحمات مدیر و پرسنل این مرکز است.

دلفان گفت: این پایگاه  به منظور رسیدگی فوری به وضعیت بانوان با شرایط خاص مثل مادران بارداری که نیازمند حضور یک خانم بر بالین آنان و ارجاع بانوان به مراکز درمانی است افتتاح می‌شود.

در پایان این آئین افتتاح، رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان به همراه مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه، رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان و کارشناسان ستادی از مرکز EOC و پدافند غیرعامل دانشگاه و اتاق کنترل این مرکز بازدید  و از نزدیک در جریان چگونگی و نحوه ی ارائه خدمات صورت گرفته در این مرکز قرار گرفتند.

گفتنی است، ساعت کاری اولین پایگاه شهری اورژانس بانوان لرستان (در خرم‌آباد) ۸ صبح تا ۸ شب است. / بهداشت نیوز

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: