کد خبر: ۳۳۴۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۰ - ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - 2023October 24
معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تهران توضیحاتی در خصوص اختصاص واکسن رایگان آنفلوآنزا به سالمندان و معلولان مستقر در مراکز سازمان بهزیستی ارائه کرد.

شفا آنلاین>سلامت>یوسف رضایی، با اشاره به وجود ۱۷۲ مرکز نگهداری در استان تهران، اظهار کرد: حدود ۱۲ هزار مددجو در این مراکز مستقر هستند که با توجه به میزان آسیب‌پذیری سالمندان و معلولان، واکسن آنفلوآنزا براساس پروتکل‌ بهداشتی تعریف شده و مشروط به اجازه قیم، در مراکز تزریق خواهد شد.

به گزارش شفا آنلاین:وی با اشاره به اینکه در سال جاری در مجموع حدود ۳۵۰۰ دز واکسن آنفلوآنزا به بهزیستی استان تهران اختصاص یافته است، گفت: در بخش اول، ۲۴۰۰ دز واکسن تحویل گرفته شد و همچنین قرار است یک هزار و ۱۱۰ دز دیگر نیز هفته آینده تحویل بگیریم.

معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تهران ادامه داد: از هفته آینده و بعد از دریافت سهمیه باقی‌مانده، واکسن به مددجویان تزریق خواهد شد.

رضایی افزود: ۳۵۰۰ دز واکسن آنفلوآنزا سهمیه‌ اختصاص یافته به سازمان بهزیستی بوده است؛ از همین رو به مددجویانی که دارای خانواده و تمکن مالی هستند اعلام می‌کنیم تا خودشان واکسن را تهیه کنند./ایسنا

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: