کد خبر: ۳۳۳۸۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۵ - ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - 2023October 18
منابع خبری فلسطینی از فاجعه در یکی از بیمارستان‌های غزه خبر دادند که به دنبال حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی رخ داده است.
شفا آنلاین>عمومی>اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین خبر داد که در جریان بمباران بیمارستان المعمدانی توسط جنگنده‌های صهیونیستی بیش از ۵۰۰ نفر به شهادت رسیدند.

به گزارش شفا آنلاین:برخی اخبار غیر رسمی از نوار غزه حاکی از آن است که تعداد شهدای بمباران بیمارستان المعمدانی در نوار غزه بیشتر از ۵۰۰ نفر بوده و به حدود ۱۰۰۰ نفر می‌رسد. جنبش حماس ضمن محکومیت شدید این حمله ددمنشانه، تأکید کرد که چنین جنایاتی نشانگر خوی متوحش صهیونیستهاست که به خوبی خود را نشان داده است.

برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی این حمله را یک کشتار جمعی قلمداد کرده‌اند. در پی اعتراض به این جنایت بی‌سابقه مردم کشورهای مختلف به‌ویژه مسلمانان به خیابان‌ها آمدند و در کشورهای مختلف اعلام عزای عمومی شد.

دولت عراق در پی وقوع جنایت کشتار مردم بی دفاع غزه در بیمارستان المعمدانی در تمام خاک این کشور سه روز عزای عمومی اعلام کرد.

وزارت خارجه عربستان نیز با صدور بیانیه‌ای جنایت بمباران بیمارستان معمدانی را به شدت محکوم و از جامعه جهانی خواست دست از استانداردهای دوگانه بردارد و در مقابل اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی موضع بگیرد.

همچنین رسانه‌های عربی از تظاهرات گسترده مردم در تونس برای محکومیت جنایت بیمارستان المعمدانی خبر می‌دهند. مردم کشور اردن نیز در برابر سفارت موقت اسرائیل در این کشور تجمع کرده و سفارت را به آتش کشیدند. 

مردم تهران نیز تجمع گسترده‌ای را در میدان فلسطین ترتیب داده و شعار مرگ بر اسرائیل سر دادند./جوان

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: