کد خبر: ۳۳۳۸۳۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۰ - ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - 2023October 18
شهریاری، رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس:
حسینعلی شهریاری گفت: متأسفانه بانک مرکزی همکاری لازم با سازمان غذا و دارو را ندارد و رئیس سازمان غذا و دارو هم در جلساتی که با ما داشته است، مدعی است به موقع ارز نمی‌دهند.
شفا آنلاین>سلامت>رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در پاسخ به این سوال که چرا مجبور شویم به صورت فوریتی اقدام به واردات دارو کنیم گفت: احتمالاً منافع عده‌ای در واردات فوریتی است، به نظر می‌آید عده‌ای منتظر هستند کمبود به وجود بیاید تا واردات اتفاق بیافتد.

به گزارش شفا آنلاین:حسینعلی شهریاری گفت: متأسفانه بانک مرکزی همکاری لازم با سازمان غذا و دارو را ندارد و رئیس سازمان غذا و دارو هم در جلساتی که با ما داشته است، مدعی است به موقع ارز نمی‌دهند.

وی از تأخیر در تأمین ارز دارو به عنوان یک بیماری مزمن نام برد و افزود: برای واردات ارز می‌دهند، اما با تولید داخل همکاری نمی‌کنند.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در پاسخ به این سوال که چرا چنین شرایطی پیش می‌آید که مجبور شویم به صورت فوریتی اقدام به واردات دارو کنیم گفت: احتمالاً منافع عده‌ای در واردات فوریتی است، به نظر می‌آید عده‌ای منتظر هستند کمبود به وجود بیاید تا واردات اتفاق بیافتد./ مهر

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: