کد خبر: ۳۳۳۷۵۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۰ - ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - 2023October 16
مجید ابهری
chemical این ماده ویرانگر ۸۰۰ برابر قوی تراز قوی ترین مواد سنتی(کراک وهروئین) بوده وبا هیچکدام از روش های معمول استعمال نمی شود.
شفا آنلاین>سلامت>هرقدر دامنه مبارزه نهادهای مقابله با  تولید کنندگان و عرضه کنندگان گسترده تر  شده و ایثار وفداکاری های آنها به حداکثر برسد؛ مافیای مواد مخدر در داخل وخارج نیز با بهره گیری از آخرین متدهای فناوری و کاربرد مواد شیمیایی پیچیده ،دست به تولید وعرضه مواد مخدر با نام ها و ظواهر مختلف ومتفاوت می زنند. بازاریابان مزدور با عرضه نمونه وتبلیغات در میان نوجوانان وجوانان به عرضه گسترده اینگونه مواد کمر بسته اند. 
جدیدترین نوع ازاین دستمواد ،ماده مشهور به کمیکال است.chemical این ماده ویرانگر ۸۰۰ برابر قوی تراز قوی ترین مواد سنتی(کراک وهروئین) بوده وبا هیچکدام از روش های معمول استعمال نمی شود. بلکه این ماده مرگ زا به صورت اسپری برروی سیگار یا گل افشانه شده وبا بوییدن مستقیم وارد غشا وسلول های مغزی شده وبا یکبار استعمال منجر به توهم وفوبیا(ترس های ذهنی) می گردد. بعضی از خودکشی ها
میان نوجوانان وجوانان مخصوصا به شکل پرتاب از ارتفاع به خاطر استعمال این ماده می باشد. نکته بسیار لازم برای اطلاع خانواده ها مخصوصا جوانان دقت در تبلیغات رایحه درمانی است. بعضی از تغییرات در این اسپری با تنفس آن موجب شادی ونشاط کاذب می گردد. دربعضی از مراکز غیر قانونی و زیر زمینی با تبلیغات گسترده درفضای مجازی وبعضی سایت های غیر مجاز که برای پول ودرآمد ،تبلیغات هرماده غیر مجاز را پذیرفته وعمل می نمایند. به فرزندان عزیزم توصیه می کنم فریب الفاظ دهان پر کن باندهای مافیایی راکه هدفی جز نابودی نسل های مثبت وجوان ما را دارند نخورید. قطعا نهادهای امنیتی وانتظامی با مبارزه ومقابله بی امان با این موریانه های اجتماعی اجازه گسترش به آنها را نمی دهند. در این جنگ نرم دشمن از هرحربه و ابزار بهره خواهد گرفت تا دراین نبردها برنده شوند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: