کد خبر: ۳۳۳۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۵ - ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - 2023October 10
با اعلام این خبر، تیم تحقیق با دستور قاضی جنایی پای در سردخانه بیمارستان مورد نظر گذاشتند و با جسد زن حدودا 42 ساله‌ای مواجه شدند که فوت کرده بود.

زن جوان بر اثر انجام عمل جراحی لاغری "لیپوساکشن" در یکی از بیمارستان‌های تهران، فوت کرد.

شفا آنلاین>سلامت>صبح امروز هفدهم مهرماه، مأموران پلیس تهران از طریق تماس تلفنی مرگ مشکوک زن جوانی را در یکی از بیمارستان‌های تهران به قاضی محمدمهدی براعه؛ بازپرس ویژه قتل شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران گزارش کردند.

به گزارش شفا آنلاین:با اعلام این خبر، تیم تحقیق با دستور قاضی جنایی پای در سردخانه بیمارستان مورد نظر گذاشتند و با جسد زن حدودا 42 ساله‌ای مواجه شدند که فوت کرده بود.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، متوفی که قصد داشته با عمل جراحی وزن خود را کاهش دهد به این مرکز درمانی مراجعه کرده اما هنگام انجام عمل لیپوساکشن فوت کرده است که خانواده‌ وی در جریان تحقیقات به‌خاطر این حادثه شکایت خود را تحت عنوان "قصور پزشکی" از کادر درمان مطرح کردند.

به گزارش تسنیم، با دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی، جسد متوفی برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و پرونده برای رسیدگی قضایی به دادسرای ناحیه 26 (جرائم پزشکی) ارجاع داده شد. / تسنیم

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: