کد خبر: ۳۳۲۹۸۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۵ - ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - 2023October 01
یک معلم در تهران با خودرو دانش‌آموزان را زیر گرفت؛ ۴ دختر به بیمارستان منتقل و معلم بازداشت شد
شفا آنلاین>جامعه>روز شنبه حادثه دلخراشی در مدرسه دخترانه کوثر واقع در فاز ۱ اندیشه شهریار رخ داد. داستان از این قرار است که یک معلم در مراسم صبحگاهی با خودروی شاسی بلند جک به سمت دانش‌آموزان در صف صبحگاهی به سرعت حرکت کرده و آن‌ها را زیر گرفت. برخورد شدید خودرو با دانش‌آموزان مدرسه کوثر باعث شد که ۴ دانش‌آموز به شدت مصدوم و مجروح شوند و به بیمارستان منتقل گردند.
به گزارش شفا آنلاین:در همین راستا رئیس آموزش و پرورش شهریار در استان تهران گفت: چهار دانش‌آموز دختر مقطع متوسطه در مدرسه فاز یک اندیشه شهریار بر اثر زیرگرفتن معلم، مصدوم و روانه بیمارستان شدند. محمد اکرمی گفت: این معلم بازداشت شده و علت حادثه از سوی مراجع ذیصلاح در دست بررسی است. اما وزارت آموزش و پرورش روز شنبه نیز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پی مصدومیت۴ نفر از دانش‌آموزان آموزشگاه کوثر در اندیشه‌ی شهریار، آموزش وپرورش شهرستان‌های استان تهران، علت این حادثه را خطای سهوی دانست و اعلام کرد: صبح روز ۸مهرماه ۱۴۰۲ همزمان با مراسم صبحگاه آموزشگاه کوثر واقع در فاز ۱ شهر اندیشه، همکار فرهنگی که با وسیله نقلیه شخصی به مدرسه آمده بود، به دلیل ناتوانی در کنترل اتومبیل اتومات خود، باعث بروز حادثه برای چهار نفر از دانش‌آموزان این مدرسه شد. این اطلاعیه می‌افزاید: ۲ نفر از دانش‌آموزان به بیمارستان تامین اجتماعی شهریار و ۲ دانش‌آموز نیز به بیمارستان امام سجاد (ع) شهریار منتقل شده‌اند. در بخش پایانی این اطلاعیه آمده است حال عمومی دانش‌آموزان مساعد گزارش شده و جهت اطمینان بیشتر، آزمایشات تکمیلی در حال انجام است.
واکنش کاربران
اما این اتفاق با واکنش‌هایی از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی روبرو شده است.
یکی از کاربران در این باره نوشته است:
«... اصولا و به چه حقی خودرو باید وارد محوطه دانش‌آموزی شود؟ این رسم غلط و نامیمون کی برچیده می‌شود؟ که البته تبدیل به امر روزمره هم شده است... و افسوس...».
کاربر دیگری گفته است: «بیچاره جو گیر شده».
دیگری نوشت: «مگه با ماشین میرن تو حیاط مدرسه؟».
یکی دیگر از کاربران اینطور می‌نویسد: «مگه حیاط مدرسه پارکینگ معلم هاست؟!».
کاربر دیگری گفته است: «مگه حیاط مدرسه ارث پدریتونه که با ماشین میاید داخلش؟ ممکن بود این اتفاق منجر به حوادث تلخ‌تری بشه».
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: