کد خبر: ۳۳۲۵۹۵
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۰ - ۰۲ مهر ۱۴۰۲ - 2023September 24
هر روز تأخیر در فرایند واردات خودروهای کارکرده خسارات عدیده جانی و مالی به عهده دارد و مسئولیت این خسارات بر عهده کسانی است که به هر شکلی این موضوع را با تأخیر مواجه می‌کنند.

شفا آنلاین>خودرو>معین‌الدین سعیدی، نماینده مجلس گفت: واردات خودروهای نو در جریان است، اما واردات خودروهای کارکرده سبک و سیاق درستی در شرایط فعلی ندارد و این موضوع باعث شده است تا برای مردم نگرانی‌های از جهت ایجاد انحصار و قرار گرفتن مجوز واردات در دست برخی از افراد از سوی دولت رخ دهد.

به گزارش شفا آنلاین:او تائید کرد که آیین‌نامه نیازی به تصویب مجلس ندارد و این موضوع داخلی وزارت‌خانه است و باید در خود دولت و وزارت صمت بررسی شود.

سعیدی همچنین تاکید کرد که هر روز تأخیر در فرایند واردات خودروهای کارکرده خسارات عدیده جانی و مالی به عهده دارد و مسئولیت این خسارات بر عهده کسانی است که به هر شکلی این موضوع را  با تأخیر مواجه می‌کنند.

آئین‌نامه واردات خودروهای کارکرده به‌زودی ابلاغ می‌شود

این سخنان در حالیست که چندی پیش نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفته بود: انتظار می‌رود ظرف یک الی دو هفته آینده آئین‌نامه واردات خودروهای کارکرده ابلاغ شود. هنوز صحبت کردن در خصوص جزئیات این آئین‌نامه زود است. بحث‌های متعددی در حال انجام است. ما نیز نقطه نظرات خود را ارائه کردیم. تلاش ما بر این است که آئین‌نامه اجرایی که نوشته می‌شود، اهداف قانون‌گذار را نیز تامین کند.

وی در ادامه تاکید کرد: گروه‌ها و افرادی نیز مخالفت‌هایی نسبت به این موضوع داشته و مطالبی را مطرح می‌کنند که مورد تایید ما نیست. ما در تلاش هستیم که آئین‌نامه نهایی قانون نوشته شده را به درستی پوشش دهد

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: