کد خبر: ۳۳۲۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۵ - ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - 2023September 17
قیمت طلا و انواع قطعات سکه در لحظه بازگشایی بازار امروز در جدول زیر قابل مشاهده است.

شفا آنلاین>اقتصاد>قیمت طلا و سکه سومین هفته شهریور را در حالی به پایان برد که به دنباله‌روی از قیمت دلار، افزایشی شده بود. معاملات پشت خطی بازیگران بزرگ بازار طلا در تعطیلات سه روزه اما نوسانات زیادی در این بازار نداشت؛ به ویژه اینکه قیمت دلار نیز در معاملات پشت خطی کاهشی بوده است. آیا بازار طلا این هفته نیز به قیمت دلار چشم خواهد داشت؟

به گزارش شفا آنلاین:قیمت دلار در آخرین روز معاملاتی هفته گذشته افزایشی بود و توانست خود را به کانال 50 هزار تومان برساند. این صعود، قیمت‌ها در بازار طلا و سکه را نیز بالا کشید و موجب شد قیمت سکه امامی دوباره به کانال 28 میلیون تومانی بازگردد.

قیمت طلا و انواع قطعات سکه در لحظه بازگشایی بازار امروز در جدول زیر قابل مشاهده است.

قیمت طلا و سکه 26 شهریور 1402

طی تعطیلات سه روزه گذشته، بازار طلا و سکه نیز تعطیل بوده و معاملاتی که بتواند روندی در بازار ایجاد کند انجام نشده است. حتی در معاملات پشت خطی بازیگران بزرگ بازار طلا هم نوسان خاصی دیده نمی‌شود و بر همین اساس قیمت طلا و سکه طی سه روز گذشته تغییر ویژه‌ای را تجربه نکرده است.

بر این اساس بازار طلا و سکه در حالی امروز بازگشایی می‌شود که قیمت طلای 18 عیار به دو میلیون و 348 هزار و 600 تومان رسیده است. در همین حال قیمت هر مثقال طلا نیز 10 میلیون و 174 هزار تومان است. انس جهانی طلا نیز که معاملات آن به دلیل تعطیلات هفتگی میلادی متوقف شده، روی رقم 1923 دلار، جا خوش کرده است.

همچنین، قیمت سکه امامی 28 میلیون و 252 هزار تومان، قیمت سکه بهار آزادی 25 میلیون و 296 هزار تومان، قیمت نیم‌سکه 15 میلیون و 150 هزار تومان، قیمت ربع سکه 10 میلیون و 200 هزار تومان و قیمت سکه گرمی، 6 میلیون تومان است.

بازدهی هفتگی بازار طلا و سکه

گفتنی است بررسی روند بازار طلا و سکه در سومین هفته شهریورماه نشان می‌دهد در آخرین روز معاملاتی هفته گذشته (چهارشنبه ۲۲ شهریور) هر گرم طلای ۱۸ عیار به قیمت دو میلیون و ۳۴۸ هزار تومان رسید و با کاهش قیمت چهار هزار و ۴۰۰ تومانی نسبت به مدت مشابه هفته گذشته به کار خود پایان داد. به این ترتیب طلا در هفته گذشته بازدهی منفی ۰.۱۹ درصدی داشت.

در همین حال طی هفته اخیر سکه امامی بازدهی ۱.۳۴ درصدی داشت؛ این قطعه در آخرین روز معاملاتی هفته گذشته (چهارشنبه 22 شهریور) با قیمت ۲۸ میلیون و ۵۲۵ هزار تومان به کار خود پایان داد و افزایش قیمت ۳۴۸ هزار تومانی نسبت به هفته دوم شهریور داشت. به این ترتیب سکه امامی در هفته گذشته، بیشترین بازدهی مثبت را در میان بازارها ثبت کرد. / تجارت نیوز

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: