کد خبر: ۳۳۲۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۵ - ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - 2023September 17
پسران شیطان پس از آشنایی در فضای اینستاگرام طعمه ها را در نخستین ملاقات شوم به دام می‌انداختند.
شفا آنلاین>اجتماعی>نخستین جلسه تحقیق از دو پسر شیطان صفت که پس از به دام انداختن ۷زن و دختر  آنها را با خوراندن آبمیوه مسموم بیهوش کرده و آزار داده بودند در دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد.

به گزارش شفا آنلاین:پسران شیطان پس از آشنایی در فضای اینستاگرام طعمه ها را در نخستین ملاقات شوم به دام می‌انداختند.

رسیدگی به این پرونده از تابستان امسال به دنبال شکایت دختر جوانی به نام رونیکا آغاز شد. وی که به پلیس آگاهی رفته بود از دو پسر شیطان صفت شکایت کرد.

وی در تشریح جزئیات ماجرا گفت: من در یک کلینیک تخصصی پوست کار می کنم. مدتی قبل پسر جوانی به نام امیر در فضای مجازی برایم پیام ارسال کرد و درباره کارم از من سوال پرسید. او پس از مدتی به من ابراز علاقه کرد و خواست تا با من قرار ملاقات بگذارد. او می‌گفت قصد ازدواج دارد.

دختر جوان ادامه داد: من با امیر قرار ملاقات گذاشتم و در غرب تهران سوار پژو۲۰۶ او شدم. پس از طی مسافتی او  از ماشین پیاده شد تا آبمیوه بخرد. او پس از چند دقیقه  با دو لیوان آبمیوه برگشت. به محض اینکه آبمیوه را خوردم سرم گیج رفت و بیهوش شدم.

وقتی به هوش اومدم که متوجه شدم امیر و پسر دیگری در حال آزار و اذیت من هستند. آنها به زور رمز کارت عابر بانکم را از من   گرفتند و مرا از ماشین پیاده کردند. من سه روز گیج بودم و وقتی حالم بهتر شد گوشی موبایلم را بررسی کردم متوجه شدم اثری از شماره تلفن امیر و پیامک‌های او نیست.

در حالی که شماره شکایت‌ها به ۷فقره رسیده بود ماموران پلیس پسر جوانی به نام رضا را در غرب تهران شناسایی و بازداشت کردند و پلیس در مخفیگاه او تعدادی سیم کارت و گوشی موبایل به دست آورد.

دوست وی به نام امیر نیز ردیابی و بازداشت شد و هفت شاکی در مواجهه حضوری آنها را شناسایی کردند و پرده از جنایت های سیاه شان برداشتند. پزشکی قانونی نیز آزار و اذیت ۷قربانی را تایید کرد

 

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: