کد خبر: ۳۳۲۱۰۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۰ - ۲۳ شهريور ۱۴۰۲ - 2023September 14
نمازخانه مرکز قلب پس از فریضه نماز در اختیار همراهان بیمار جهت استراحت قرار دارد. برای بسیاری از همراهان بیماران مراجعه کننده از شهرستان هتل آپارتمان رایگان تهیه و با معرفی نامه مرکز قلب در اختیار آنها قرار می‌گیرد. برای همه همراهان در اتاق بیمارکاناپه تختخوابشو برای استفاده مهیا می‌باشد.
شفا آنلاین>سلامت>روابط عمومی مرکز قلب تهران در پی گزارش «آب‌پاشی روی همراهان بیماران برای بیرون کردن از حیاط بیمارستان»، ضمن انتشار جوابیه‌ای، این ماجرا را تکذیب کرد.
به گزارش شفا آنلاین: در جوابیه مرکز قلب تهران که در پی گزارش «آب‌پاشی روی همراهان بیماران برای بیرون کردن از حیاط بیمارستان» روزنامه اینترنتی فراز انتشار یافته، آمده است: با عنایت به خبر منتشره در روزنامه اینترنتی فراز با عنوان (آب پاشی بر روی همراهان برای بیرون کردن از حیاط بیمارستان) به اطلاع می‌رساند این خبر از اساس دروغ و کذب محض است.

در این جوابیه تصریح شده است:‌ چنین اتفاقی به هیچ وجه در این مرکز به وقوع نپیوسته است در همین زمینه مطالب زیر جهت تنویر افکار عمومی جهت انتشار در روزنامه اینترنتی فوق ارسال می‌گردد.

روابط عمومی مرکز قلب تهران افزود:‌ در خبر فوق اشاره به ۴ تخته بودن بیمارستان دارد که به هیچ وجه مرکز قلب تهران اتاق‌های ۴ تخته نداشته و تمام اتاق‌های این مرکز تک تخته و دو تخته می‌باشد. عکس منتشر شده در ابتدای خبر به هیچ وجه نه محوطه داخل و خارج مرکز قلب را نشان نمی‌دهد.

در این جوابیه آمده است: نمازخانه مرکز قلب پس از فریضه نماز در اختیار همراهان بیمار جهت استراحت قرار دارد. برای بسیاری از همراهان بیماران مراجعه کننده از شهرستان هتل آپارتمان رایگان تهیه و با معرفی نامه مرکز قلب در اختیار آنها قرار می‌گیرد. برای همه همراهان در اتاق بیمارکاناپه تختخوابشو برای استفاده مهیا می‌باشد.

روابط عمومی مرکز قلب تهران تصریح کرد: متاسفانه بسیاری از سایت‌های دیگر به نقل از روزنامه اینترنتی فراز این خبر کذب را منتشر نمودند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: