کد خبر: ۳۳۱۹۳۹
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۵ - ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - 2023September 10
مسافران ایتالیا باید برای محدودیت‌های روز شنبه به دلیل اعتصاب در فرودگاه‌ها آماده باشند.

شفا آنلاین>اعتصاب کارکنان فرودگاه‌های ایتالیا امروز شنبه اختلالاتی را در پروازها ایجاد کرده و منجر به لغو بسیاری از پروازها شده است.

به گزارش شفا آنلاین:مسافران ایتالیا باید برای محدودیت‌های روز شنبه به دلیل اعتصاب در فرودگاه‌ها آماده باشند.

همانطور که رسانه های ایتالیایی در روز جمعه گزارش دادند، بسیاری از ارتباطات پروازی ممکن است تحت تأثیر این اعتصاب ها قرار گیرند.

از این رو از مسافران درخواست شده تا از وضعیت پروازها و لغو و تاخیرهای احتمالی خود مطلع شوند.

کارکنان زمینی در فرودگاه های ایتالیا، از جمله کارکنان برای چک ورود مسافران می خواهند کار خود را در روز شنبه از ساعت 10 صبح تا 6 بعد از ظهر متوقف کنند. علاوه بر این، خلبانان مالت ایر که کنترل هواپیماهای رایان ایر در ایتالیا را بر عهده دارند، می خواهند از ساعت 12 تا 16 این روز به وقت محلی اعتصاب کنند. در شرکت هواپیمایی Vueling، خلبانان و مهمانداران هواپیما روز شنبه از ساعت 10 صبح تا 6 بعد از ظهر برای اعتصاب فراخوانده شده‌اند.

بزرگترین شرکت هواپیمایی مستقیم اروپا، رایان ایر، پیش از این اعلام کرده بود که به دلیل اعتصاب، لغو پروازها و محدودیت‌هایی در پروازها به مقصد و از ایتالیا وجود دارد. شرکت هواپیمایی ایتا ایرویز در مجموع 133 پرواز در روز را لغو کرد.

به گزارش «بلیک»، اعتصاب روز شنبه بر پروازهای سوئیس به ایتالیا نیز تأثیر گذاشت. به دلیل این اعتصاب ها در شرکت هواپیمایی سوئیس، 20 پرواز هر کدام 10 پرواز رفت و برگشت لغو شد. حدود 2000 مسافر تحت تأثیر قرار گرفته‌اند.

بر اساس این گزارش، پروازهای زوریخ به مقصد میلان-مالپنسا، ونیز، فلورانس، رم، ناپل و پالرمو هم لغو شده است. پرواز ژنو به کاتانیا نیز تحت تاثیر قرار گرفته است.

یک انجمن حمایت از مصرف کنندگان تخمین می زند که حداقل 250000 نفر تحت تأثیر این اعتصاب قرار گرفته اند. تاثیراتی برای مسافران اتریش نیز امکان پذیر است.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: