کد خبر: ۳۳۱۵۸۶
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۵ - ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - 2023September 03
قیمت خودرو امروز 12 شهریور 1402، پس از استراحت دو روزه به دلیل تعطیلات آخر هفته، از آغاز روند معاملات امروز، با تغییر همراه بود. تعداد محصولاتی که افت قیمتی داشتند به نسبت بیشتر بوده و به اصطلاح دیگر، تعداد فروشندگان بازار بیشتر از خریداران آن است.

شفا آنلاین>قیمت خودرو امروز 12 شهریور 1402 با پیروی از روند هفته گذشته، در اغلب محصولات با افت همراه بود. البته ثبات و افزایش قیمت نیز در برخی محصولات به چشم می‌خورد.

به گزارش شفا آنلاین:قیمت خودرو امروز 12 شهریور 1402، پس از استراحت دو روزه به دلیل تعطیلات آخر هفته، از آغاز روند معاملات امروز، با تغییر همراه بود. تعداد محصولاتی که افت قیمتی داشتند به نسبت بیشتر بوده و به اصطلاح دیگر، تعداد فروشندگان بازار بیشتر از خریداران آن است.

قیمت خودروهای فرسوده از چند روز گذشته در اثر انتشار یک خبر کذب، دچار افزایش وحشتناکی شد. انتظار می‌رفت که اثر این افزایش قیمت در خودروهای صفر کیلومتر نیز دیده شود؛ اما با آغاز دوباره روند معاملات، می‌توان مشاهده کرد که نه‌تنها افزایش آن‌چنانی در بازار به چشم نمی‌خورد، بلکه شدت افت قیمت در برخی از خودروها بیشتر نیز شده است.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی نسبت به سایر بازار، از تغییرات کمی برخوردار است.

شاهین G که گران‌ترین خودروی تولیدی شرکت سایپا به شمار می‌رود، با افت تنها یک میلیون تومان، به نرخ 564 میلیون تومان رسید.

پژو 206 تیپ 2 با مدل 1401 از هاچ‌بک‌های ارزان قیمت ایران خودرو بود که سال گذشته توقف تولید خورد. این خودرو نسبت به روز گذشته حدود پنج میلیون تومان کاهش دارد و در کانال 460 میلیون تومان معامله می‌شود.

پژو 207i دنده دستی که رکورددار افت قیمت از آغاز امروز است، حدود 10 میلیون تومان ارزان‌تر شده و به نرخ 603 میلیون تومان رسید.

دنا پلاس 6 دنده توربوشارژ، تنها خودروی داخلی بازار به شمار می‌رود که نسبت به روز گذشته حدود یک میلیون تومان گران‌تر شده و با قیمت 728 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای مونتاژی نسبت به داخلی‌ها، تغییرات بیشتری دارد.

بسترن B30 با مدل 1400 که از دو سال گذشته توسط گروه بهمن توقف تولید خورد، امروز با یک افت 50 میلیون تومانی دیگر، همه را متعجب کرد. به این ترتیب سدان تولیدی بهمن از آغاز معاملات امروز به نرخ یک میلیارد و 50 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

چری تیگو 7IE از کراس‌اوورهای تولید مدیران خودرو بوده که حدود 20 میلیون تومان ارزان‌تر شده و با نرخ یک میلیارد و 400 میلیون تومان معامله می‌شود.

فیدلیتی پرایم نیو پنج نفره یکی از محبوب‌ترین کراس‌اوورهای مونتاژی بهمن موتور محسوب می‌شود که با افت 20 میلیونی، به نرخ یک میلیارد و 450 میلیون تومان رسیده است.

کراس‌اوور T5 شرکت فردا موتورز نیز با کاهش چشم‌گیر 50 میلیون تومانی در یک روز، وارد کانال یک میلیارد و 470 میلیون تومان شد.

قیمت خودروهای مونتاژی

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

باتوجه به اینکه نرخ ارز در زیر کانال 50 هزار تومان در حال نوسان بوده و از روز گذشته اخباری مبنی‌بر تحویل تعداد دیگری از چانگان‌های وارداتی توسط شرکت سایپا به گوش می‌رسد، احتمال دارد که قیمت خودروها، بیش از این نیز ریزش داشته باشد و یا حداقل، در همان نرخ‌های خود، ثابت بمانند. / تجارت نیوز

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: