کد خبر: ۳۳۱۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۵ - ۱۰ شهريور ۱۴۰۲ - 2023September 01
شعبه اول دیوان عالی کشور حکم صادره برای شستن میت در یکی از غسالخانه های استان تهران که برای یک زن به عنوان مجازات بی حجابی در خودرو صادر شده بود را در تاریخ ۷ شهریور امسال لغو کرده است.

شفا آنلاین>سلامت>شعبه اول دیوان عالی کشور حکم صادره برای شستن میت در یکی از غسالخانه های استان تهران که برای یک زن به عنوان مجازات بی حجابی در خودرو صادر شده بود را لغو کرده است.

به گزارش شفا آنلاین:شعبه اول دیوان عالی کشور حکم صادره برای شستن میت در یکی از غسالخانه های استان تهران که برای یک زن به عنوان مجازات بی حجابی در خودرو صادر شده بود را در تاریخ ۷ شهریور امسال لغو کرده است. 

۲۳ تیر ۱۴۰۲ متن رأیی منتسب به شعبه ۱۰۴ دادگاه کیفری دو شهرستان ورامین در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شده بود  که  بر اساس آن یک زن به سبب عدم رعایت حجاب به شستن میت برای مدت یک ماه محکوم شده بود.

بر اساس دادنامه منتشر شده؛ حکم صادر شده به اتهام عدم رعایت حجاب در خودرو به پرداخت سی و یک میلیون ریال جزای نقدی بدل از دو ماه حبس و از جهت مجازات تکمیلی به مدت یک ماه به شستن میت به عنوان خدمات عمومی در غسالخانه شهرستان تهران محکوم کرده بود. 

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ شعبه اول دیوان عالی کشور حکم صادره برای شستن میت را در یکی از غسالخانه های استان تهران به عنوان مجازات بی حجابی را برای این زن را لغو کرده است. 

2

1

3

 

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: