کد خبر: ۳۳۱۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۵ - ۱۰ شهريور ۱۴۰۲ - 2023September 01
محمد رئیس زاده، افزود: جایگاه پزشکی و اساتید و پیشکسوتان حوزه سلامت ایران، نیاز به اثبات ندارند و در دنیا شناخته شده هستند.

شفا آنلاین>سلامت>رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران، با اشاره به جایگاه پزشکی کشورمان در دنیا، گفت: پیشکسوتان حوزه سلامت ایران در دنیا زبانزد هستند.‌

به گزارش شفا آنلاین:محمد رئیس زاده، افزود: جایگاه پزشکی و اساتید و پیشکسوتان حوزه سلامت ایران، نیاز به اثبات ندارند و در دنیا شناخته شده هستند.

وی با عنوان این مطلب که خودکفایی مطلق در ارائه خدمات تشخیصی و درمانی در کشور نشانه‌ای از جایگاه پزشکی است، اظهار داشت: این جایگاه، فارغ از هر نوع نگاه و تفکر و سابقه مدیریتی است و همه اساتید بزرگ حوزه سلامت و پزشکی، برای سازمان نظام پزشکی قابل احترام هستند و حفظ حرمت آنها واجب است.

رئیس زاده در ادامه با اشاره به هجمه‌هایی که کشورهای مدعی حقوق بشر نسبت به اساتید برجسته و پیشکسوت حوزه سلامت ایران روا می‌دارند، گفت: اساتید شناخته شده و پیشکسوت ما، نیازی به کشورهای دیگر ندارند و علاقه‌ای هم ندارند که در آن کشورها ساکن شوند.

رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران تاکید کرد: اساتید برجسته و مدیران شناخته شده ما در حوزه سلامت، نسبت به وطن خود عِرق وطن دارند و شأن علمی و عملی بسیار بالاتری از کشورهای مدعی حقوق بشر دارند.

رئیس زاده افزود: آنها می‌خواهند به گونه‌ای اخبار را جلوه دهند که نشان بدهند اساتید ما محتاج این کشورها هستند، در حالی که خیلی از همین کشورها دلشان می‌خواهد اساتید و پزشکان برجسته ما را داشته باشند.

وی ادامه داد: جایگاه پزشکی ایران در جهان به گونه‌ای است که دنیا باید «توان پزشکی» ما را گدایی کند. لذا، حفظ حرمت اساتید علوم پزشکی و پیشکسوتان حوزه سلامت، بر همگان واجب و ضروری است.

رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران، با اشاره به جنگ روانی که کشورهای مدعی حقوق بشر علیه اساتید پزشکی کشورمان راه انداخته اند، گفت: آنها می‌خواهند با به راه انداختن جنگ روانی، اساتید ما را از قبول مسئولیت در حوزه سلامت کشور منصرف کنند که کور خوانده اند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: