کد خبر: ۳۳۱۳۱۶
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۵ - ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - 2023August 29
این جوان ۲۴ ساله که به دلیل طلاق والدین و متعاقب آن فوت پدر از شش سالگی در کنار مادر بزرگ پدری زندگی می کرد علیرغم پیگیری ها و بررسی ها و به دلایل متعدد در طول مدت مذکور فرصت ملاقات با مادر را پیدا نکرد.
شفا آنلاین>سلامت>ظهر روز ششم شهریورماه، پس از طی جلسات تخصصی متعدد مشاوره بصورت انفرادی و مشترک در مرکز اورژانس اجتماعی شهرستان رشت با فرد جوان خدمت گیرنده ای از مددجویان سازمان بهزیستی، مقدمات ملاقات وی با مادر پس از هیجده سال فراهم شد.

به گزارش شفا آنلاین:این جوان ۲۴ ساله که به دلیل طلاق والدین و متعاقب آن فوت پدر از شش سالگی در کنار مادر بزرگ پدری زندگی می کرد علیرغم پیگیری ها و بررسی ها و به دلایل متعدد در طول مدت مذکور فرصت ملاقات با مادر را پیدا نکرد.

در مدت دو هفته اخیر با مداخله بهنگام تیم تخصصی اورژانس اجتماعی و بررسی تمامی ابعاد ماجرا خصوصا ملاحظات روحی و روانی فرزند و پس از اخذ تعهدات ضمنی - کتبی و نیز باهدف بازپیوند و تحکیم بنیان خانواده زمینه ملاقات فرزند با مادر با رعایت اصول و قواعد حرفه ای تسهیل شد.

در خلال جلسات مشاوره ضمن تقدیر از ایثار و رشادت های مادربزرگ در طول دوران نگهداری از خدمت گیرنده که یک مددجو با طیف خفیف اوتیسم بوده، مقرر شد پیگیری ها و بررسی های مداوم از عملکرد مادر و بازدید از محل زندگی اش بصورت مستمر صورت پذیرد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: