کد خبر: ۳۳۱۱۷۰
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۹ - ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - 2023August 26
امروز شنبه بعد از آن که یک مسافر تلاش کرد در یک واگن قطار که در ایستگاهی در جنوب هند توقف کرده بود، چای درست کند آتش سوزی به وقوع پیوست. در اثر این حادثه 9 نفر جان خود را از دست دادند.

شفا آنلاین>سلامت>در اثر آتش سوزی یک واگن 9 نفر از جمله 3 زن کشته شدند و 9 نفر دیگر نیز زخمی شدند که جان آنها در خطر نیست.

به گزارش شفا آنلاین:امروز شنبه بعد از آن که یک مسافر تلاش کرد در یک واگن قطار که در ایستگاهی در جنوب هند توقف کرده بود، چای درست کند آتش سوزی به وقوع پیوست. در اثر این حادثه 9 نفر جان خود را از دست دادند.

سخنگوی منطقه «مادورای سالی تاپلاپاتی» هند گفت: یک واگن متوقف شده بود و این واگن را یک شرکت گردشگری رزرو کرده بود. یکی از مسافران تلاش کرد که چای درست و این کار او باعث وقوع آتش سوزی شد.

این سخنگو افزود که در اثر این آتش سوزی 9 نفر از جمله 3 زن کشته شدند و 9 نفر دیگر نیز زخمی شدند که جان آنها در خطر نیست.

هویت قربانیان هنوز مشخص نشده است و تصاویر منتشر شده نشان می دهد که زبانه های آتش از پنجره های واگن قطار به بیرون بالا رفته است و برخی مسافران نیز توانستند در زمان مناسب جان خود را نجات دهند.

در زمان وقوع این حادثه، این واگن از قطار جدا بود و در ایستگاه قطارهای«مادورای» در ایالت «تامیل نادو» توقف کرده بود.

بنابر گزارش برخی رسانه های محلی سرنشینان این واگن یک کپسول گاز را به شکل غیرقانونی وارد آن کرده بودند و تلاش کردند از آن استفاده کنند.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: