کد خبر: ۳۳۱۱۵۴
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۵ - ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - 2023August 26
بنابر اعلام وزارت بهداشت، این طرح بر اساس مصوبه چهاردهمین جلسه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی به نام «بسته خدمات سلامت کارکنان دولت» که در سال 94 به تصویب رسیده است، اجرا می شود.

شفا آنلاین>سلامت>همزمان با روز کارمند در هفته دولت «طرح ملی پایش و غربالگری کارکنان نظام سلامت» با حضور معاونان بهداشت و توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در کلینیک دانش وزارت بهداشت آغاز شد.

به گزارش شفا آنلاین:بنابر اعلام وزارت بهداشت، این طرح بر اساس مصوبه چهاردهمین جلسه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی به نام «بسته خدمات سلامت کارکنان دولت» که در سال 94 به تصویب رسیده است، اجرا می شود.

مطابق این طرح پرونده الکترونیک سلامت برای کارکنان نظام سلامت تشکیل می‌شود و کارکنان تحت آزمایش‌های مختلف سلامتی، غربالگری می‌شوند.

در مراسم آغاز به کار این طرح دکتر رحیمی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، دکتر فرشیدی معاون بهداشت، دکتر یغماییان مشاور معاونت توسعه مدیریت و منابع، دکتر ظفری مدیرکل امور رفاهی و پشتیبانی، دکتر مرادی مدیرکل دفتر منابع انسانی و دکتر اعتماد مدیرکل دفتر مدیریت بیماری های غیرواگیر وزارت بهداشت حضور داشتند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: