کد خبر: ۳۳۱۰۶۶
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۵ - ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - 2023August 24
فرمانده انتظامی لنگرود از مسمومیت ۲ تن و جان‌باختن یک دختر ۲۰ ساله به علت گاز گرفتگی در این شهرستان خبر داد.

شفا آنلاین>سلامت>فرمانده انتظامی لنگرود گفت: یک دختر ۲۰ ساله‌ی لنگرودی در اثر مسمومیت ناشی استنشاق گاز منوکسیدکربن جان خود را از دست داد.

به گزارش شفا آنلاین:فرمانده انتظامی لنگرود از مسمومیت ۲ تن و جان‌باختن یک دختر ۲۰ ساله به علت گاز گرفتگی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "حمیدرضا سرخوش‌پور” در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر حادثه گاز گرفتگی داخل منزلی در یکی از روستاهای لنگرود، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با حضور ماموران انتظامی و عوامل آتش نشانی در آدرس محل مورد نظر و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، ۳ نفر از اعضای یک خانواده به علت دود خروجی از موتور برق به داخل منزل دچار گاز گرفتگی و مسمومیت شده‌اند، افزود: اعضای این خانواده به بیمارستان منتقل که متاسفانه دختر ۲۰ ساله جان خود را از دست داد.

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود با اشاره به اینکه جسد این فرد به پزشکی قانونی منتقل شد، گفت: پدر و مادر ۴۸ و ۵۰ ساله متوفی در بیمارستان بستری هستند در کما به سر می‌برند.
این مقام انتظامی در پایان از شهروندان خواست تا هر چه بیشتر موارد ایمنی را رعایت کنند تا دیگر شاهد اینگونه حوادث تلخ نباشیم.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: