کد خبر: ۳۳۱۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۰ - ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - 2023August 24
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: همکاران ما به‌استناد تکلیف قانونی آزمون وسع را در حال بررسی و انجام دارند و احتمال تغییر در دهک‌بندی‌ها هست و ارزیابی آن اعلام می‌شود.

شفا آنلاین>سلامت>سیدصولت مرتضوی وزیر رفاه در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: کسانی که به‌هرطریقی برای یارانه ثبت‌نام نکردند یا در دهک ۱۰ قرار گرفتند و یارانه به آن‌ها تعلق نمی‌گیرد، اگر نسبت به دهک‌بندی اعتراض دارند، می‌توانند در سامانه اعتراض کنند و بعد از بررسی نتیجه به آن‌ها گفته خواهد شد.

به گزارش شفا آنلاین:وی ادامه داد: همکاران ما به‌استناد تکلیف قانونی آزمون وسع را در حال بررسی و انجام دارند و احتمال تغییر در دهک‌بندی‌ها هست و ارزیابی آن اعلام می‌شود.
وزیر رفاه تأکید کرد: هرکسی که در ۵ دهک اول قرار گرفته باشد و یا در آینده قرار بگیرد مشمول دریافت یارانه تشویقی می‌شود.

صولت مرتضوی گفت: همکاران ما در وزارت رفاه مجددا آزمون وسع را بررسی می‌کنند احتمال اینکه تغییراتی در دهک بندی‌ها صورت بگیرد یعنی عده‌ای از دهک‌های بالا به دهک‌های پایین یا برعکس بروند وجود دارد. هر کسی که در ۵ دهک اول قرار بگیرد مشمول یارانه تشویقی ۱۲۰ هزار تومانی قرار خواهد گرفت.

مرتضوی تصریح کرد: ظرف ۱۰ الی ۱۵ روز آینده نتیجه آزمون وسع اعلام خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۲ با هیچ مانعی برای پرداخت حقوق و مستمری بازنشستگان مواجه نشدیم. یک ریال تسهیلات و استقراض و مازاد برداشت از بانک‌ها نداشتیم.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: