کد خبر: ۳۳۰۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۵ - ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - 2023August 22
هرچند برخی مسئولین وزارت بهداشت به این مراسم دعوت شده اند اما طبق اخبار واصله وزیر بهداشت در این مراسم حضور نخواهد داشت .

شفا آنلاین>سلامت>مراسم روز پزشک از سوی سازمان نظام پزشکی کشور برگزار می شود.

به گزارش شفا آنلاین:این در حالی است که هر سال با فرا رسیدن اول شهریور که به مناسبت زادروز ابوعلی سینا پزشک و دانشمند فرهیخته ایرانی این مراسم به عنوان روز پزشک نامگذاری شده و جشن گرفته میشد، امسال متولی برگزاری این مراسم، سازمان نظام پزشکی کشور است و مشخص نیست چرا امسال وزارت بهداشت این مراسم را برگزار نمی کند .

هرچند برخی مسئولین وزارت بهداشت به این مراسم دعوت شده اند اما طبق اخبار واصله وزیر بهداشت در این مراسم حضور نخواهد داشت .

گفتنی است در سال های گذشته این مراسم به صورت مفصل و با حضور بسیاری از مسئولین از جمله معاون اول رییس جمهور، رییس مجلس شورای اسلامی و رییس کمیسیون بهداشت، درمان و مجلس،روسای دانشگاه های علوم پزشکی برگزار میشد و امسال این مراسم با توجه به گذر از بیش از سه سال سخت کرونایی در ابعاد گسترده تری برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است، اخیرا دکتر رییس زاده رییس کل سازمان نظام پزشکی کشور در نامه ای از رییس جمهور خواستار افزایش تعرفه های پزشکی در نیمه دوم سال شده است، به نظر می رسد حضور یا عدم حضور وزیر بهداشت در این مراسم نظر وزیر بهداشت را در اینباره نشان می دهد.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: