کد خبر: ۳۳۰۷۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۵ - ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - 2023August 19
پروفسور محمدعلی نیلفروش زاده استاد گروه درماتولوژی دانشگاه علوم پزشکی تهران و رئیس مرکز تحقیقات پوست و سلول های بنیادی با کسب عنوان "۲٪ برترین دانشمندان دنیا" افتخاری دیگر برای ایران زمین و جامعه پزشکی این کشور به ارمغان آوردند.
شفا آنلاین>سلامت>دانشگاه استنفورد آمریکا یکی از معتبرترین مراکز علمی، تحقیقاتی و درمانی دنیا، بر اساس ارزشیابی های استاندارد بین المللی، سالیانه فهرستی از اسامی دانشمندان برتر دنیا را منتشر می‌کند که هدف آن معرفی برترین پزشکان و محققینی ست که نتایج پژوهش ها و عملکرد های ایشان تاثیر به سزایی در پیشرفت علمی دنیا ایفا کرده است.

به گزارش خبرنگار شفا آنلاین:پروفسور محمدعلی نیلفروش زاده استاد گروه درماتولوژی دانشگاه علوم پزشکی تهران و رئیس مرکز تحقیقات پوست و سلول های بنیادی که همواره به سبب دستاوردهای ارزشمند علمی و ثبت اختراعات و متد انحصاری شان در زمینه کاشت و پیوند مو، مطالعه و تحقیق و درمان با روش سلول های بنیادی، روشهای نوترکیب برای درمان بیماری و نیز تکنیک های انحصاری در زمینه جوانسازی و زیبایی، از پرافتخارترین متخصصین درماتولوژی در ایران و دنیا می‌باشند و تاکنون نیز موفق به کسب چهار دوره عنوان محقق برتر جشنواره رازی و تقدیرنامه ها و جوایز بین المللی شده گردیده اند ، اکنون نیز با کسب عنوان "۲٪ برترین دانشمندان دنیا"  افتخاری دیگر برای ایران زمین و جامعه پزشکی این کشور به ارمغان آوردند.

فهرست "دانشمندان برتر ۲٪" از دانشگاه استنفورد به مجموعه جامعی از دانشمندان در سراسر جهان اشاره دارد که مقالات تحقیقی آن‌ها تأثیر قابل توجهی در زمینه‌های مرتبط داشته است. این لیست بر اساس ارجاعات تحقیقاتی تنظیم می‌شود و دانشمندان برتر ۲٪ را در اختصاص به زمینه‌های مختلف تشخیص می‌دهد. این تلاش به منظور برجسته‌سازی دانشمندانی است که به بخش‌های مطالعاتی خود اسهامات قابل توجهی ارائه داده‌اند. این لیست به طور دوره‌ای به روزرسانی می‌شود و به عنوان منبعی عمومی برای مرجع قرار گرفتن در دسترس است.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۸
0
0
سلام، دکترمحمدرضا نمازی را هم گزارش کنید. ایشان هم هستند.
Roya kahali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
0
0
جناب آقای پروفسور نیلفروش‌زاده ؛
در نهایت شادی و سرور ، کسب مقام رفیع شما در جمع دانشمندان برگزیده که اسباب افتخار و امتنان ایران و هر ایرانیست را خدمتتان تبریک و شادباش عرض میکنم .
همواره در اوج موفقیت و تحصیل نام و غرور برای خویشتن و میهن خویش باشید .
سهيلا رجبى
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
0
0
انتخاب شايسنه شما را تبريك گفته وبه شما افتخار مى كنيم
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: