کد خبر: ۳۳۰۷۶۹
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۶ - ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - 2023August 19
گزارش جدید اسپید تست از وضعیت اینترنت در جهان نشان می‌دهد سقوط سرعت اینترنت ثابت ایران همچنان ادامه دارد.

شفا آنلاین>گزارش جدید وب‌سایت اسپید تست مربوط به ماه جولای ۲۰۲۳ نشان می‌دهد متوسط سرعت اینترنت موبایل به ۴۲.۳۵ مگابیت برثانیه و متوسط سرعت آپلود آن نیز به ۱۰.۰۴ مگابیت برثانیه رسیده است.

به گزارش شفا آنلاین:همچنین در این گزارش، متوسط سرعت دانلود اینترنت ثابت در جهان ۸۲.۵۶ مگابیت برثانیه و متوسط سرعت آپلود آن نیز ۳۶.۸۰ مگابیت برثانیه اعلام شده است.

5900296

کشورهای دارنده پرسرعت ترین اینترنت موبایل

طبق گزارش سایت اسپید تست مربوط به ماه جولای ۲۰۲۳، رتبه اول تا پنجم لیست کشورهای دارنده پرسرعت ترین اینترنت موبایل به ترتیب به کشور امارات با سرعت ۲۰۵.۷۷ مگابیت برثانیه، کشور قطر با ۱۸۶.۳۵ مگابیت برثانیه، کشور کویت با ۱۶۰.۸۷ مگابیت برثانیه، کشور اروگوئه با سرعت ۱۴۹.۰۸ مگابیت برثانیه و کشور کره جنوبی با ۱۴۰.۴۹ مگابیت برثانیه می‌رسد.

5900295

کشورهای دارنده پرسرعت ترین اینترنت ثابت

همچنین طبق این گزارش، سنگاپور با سرعت ۲۴۷.۴۴ مگابیت برساعت، هنگ کنگ با سرعت ۲۴۲.۹۹ مگابیت برثانیه، شیلی با سرعت ۲۴۰.۳۴ مگابیت برثانیه، امارات با سرعت ۲۳۸.۲۸ مگابیت برثانیه و تایلند با سرعت ۲۱۱.۲۸ مگابیت برثانیه رتبه اول تا پنجم لیست کشورهای دارنده پرسرعت ترین اینترنت ثابت را به خود اختصاص دادند.

نت

سقوط سرعت اینترنت ثابت ایران

طبق گزارش وب‌سایت اسپید تست مربوط به ماه جولای ۲۰۲۳، متوسط اینترنت موبایل ایران به ۳۳.۴۴ مگابیت برثانیه و متوسط سرعت آپلود آن نیز به ۱۰.۱۷ مگابیت برثانیه رسیده است. همچنین این گزارش متوسط سرعت اینترنت ثابت ایران را ۱۲.۱۱ مگابیت برثانیه و متوسط سرعت آپلود آن را ۲.۶۰ مگابیت برثانیه اعلام کرده است.

5900293

ایران با متوسط سرعت اینترنت موبایل ۳۳.۴۴ مگابیت برثانیه جایگاه خود را در رتبه ۶۷ کشور تثبیت کرده است، اما متوسط سرعت اینترنت ثابت ایران به ۱۲.۱۱ کاهش پیدا کرده که باعث شده رتبه ایران با ۳ پله سقوط به ۱۴۸ برسد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: