کد خبر: ۳۳۰۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۰ - ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - 2023August 13
رامین نخستین انصاری
برای یک زندگی بهتر، یک زیست انسانی‌تر و به خاطر ایران و آرزوهایش برای توسعه و پیشرفت، بجنبید و کشور و مردم را امیدوار کنید.
شفا آنلاین>وقتی اقتصاد نابسامان شود و بی‌تدبیری در تمامی حوزه‌های اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی و سیاسی و ورزش وجود داشته باشد، بدون شک اثرات آن در جامعه گسترده‌تر آشکار می‌شود. تورم بالا و گرانی و رکود در تولید و اختلاف طبقاتی بر رفتار و کردار و گفتار و پندار مردم تاثیر شگرفی باقی می‌گذارد و با نصیحت و گفتاردرمانی بدون عمل کار پیش‌نمی‌رود. چرا باید بسیاری از مردم از برخی امکانات محروم باشند و اقلیتی وابسته به مراکز ثروت از طریق رانت جیب‌هایشان را پر پول کنند. سردر گمی و نبود برنامه خاص و عدم رعایت به همین قوانینی که وجود دارد، کشور و مردم را از مسیر زندگی و رشد و توسعه دور کرده است. مبارزه با فساد در برخی زمینه‌ها همچنان در حد شعار باقی مانده است.
 فسادی که تبدیل به اژده‌های مخوف شده است و در بسیاری از سطوح ریشه دوانده است و مبارزه با فساد را دشوارتر کرده است. تحولات مهمی در جهان و در تمامی عرصه‌های علمی و سیاسی و اقتصادی در جریان است وباید دانست و فهمید تحولات خارجی وداخلی هیچ‌کس را صدا نمی‌زند و به یک باره و خیلی سریع انجام می‌گیرد و همه چیز را زیر و زبر می‌کند. باید تکلیف را مشخص کرد وگرنه تبعات مانیفست از این ستون به آن ستون فرج است، پاسخ گو نیست.
بطور مثال باید تکلیف حضور زنان در استادیوم‌های ورزشی را مشخص کرد. مراکزی که دستشان در جیب مردم است و بنظر می‌رسد از اختیارات تام سیاسی و اقتصادی برخوردار هستند، باید تکلیفشان مشخص شود. انتخابات نزدیک است، اگر مردم سالاری را می‌پسندیم، باید تمامی افکار و اندیشه‌هایی که بخش‌هایی از مردم را نمایندگی می‌کنند را آزاد گذاشت تا در رقابت انتخاباتی شرکت کنند. چه ترسی وجود دارد بخش‌هایی از کرسی مجلس به دست منتقدان بیفتد. اگر حضور مردم در فعالیت‌های سیاسی و اقتصادی را قبول دارید و برخلاف آن عمل می‌کنید، تعیین و تکلیف کنید و نمونه‌های بسیاری هست که سیاست در آچمزقرار گرفته و همین امر مهم منجر به سردرگمی جناح‌ها شده است. 
سخنان بی‌اثر، سخنان غیر واقعی و ضد ونقیض در میان مدیران مو ج می‌زند و در این میان مردم با هوشیاری نظاره گر رفتار مدیران هستند و باید با صراحت گفت که ملت می‌فهمند. تاریخ را بخوانید. به جامعه شناسی ایرانیان توجه کنید، صبر مردم بسیار است. متاسفانه بسیاری در حال خودزنی هستند و توجهی به واقعیات حاکم بر جامعه نمی‌کنند. اجاره زاغه‌های ده متری در جنوب شهر با دریافت پنج میلیون تومان، یعنی چی؟ بعد به جای حل مشکلات مردم بدنبال دو قطبی کردن جامعه هستید که از درون این تفکر هرج و مرج طلبی شکل می‌گیرد. تکلیف خود و مردم را مشخص کنید، فقط بجنبید. برای یک زندگی بهتر، یک زیست انسانی‌تر و به خاطر ایران و آرزوهایش برای توسعه و پیشرفت، بجنبید و کشور و مردم را امیدوار کنید.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: