کد خبر: ۳۳۰۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۰ - ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - 2023August 13
یک باور اشتباه جنسی در مورد مردان در جامعه، زمان کوتاه رسیدن به ارگاسم است. این موضوع آنقدر شایع است که به شاید بتوان گفت از هر ۳ جوان معتاد به ترامادول و مخدر، ۲ نفر بعلت این موضوع گرفتار شده‌اند!

شفا آنلاین>سلامت>یکی از عوارض مهم ترامادول اختلال ارکشن (نعوظ) و تاخیر ارگاسم است به نحوی که ممکن است باعث عدم یک کارکرد جنسی سالم بشود!

به گزارش شفا آنلاین:یک باور اشتباه جنسی در مورد مردان در جامعه، زمان کوتاه رسیدن به ارگاسم است. این موضوع آنقدر شایع است که به شاید بتوان گفت از هر ۳ جوان معتاد به ترامادول و مخدر، ۲ نفر بعلت این موضوع گرفتار شده‌اند!

در برابر این باور غلط کوتاه بودن این زمان که به زودانزالی معروف است، متأسفانه یکی از راه حل‌های شایع پیشنهادی عوام، استفاده از ترامادول (شبه مخدر) و مخدرها است! (متاسفانه ترامادول در این زمینه در خط اول سوءمصرف بوده که علت آن دسترسی راحت به آن است و نیاز به سیاستگذاری جدی دارد)

جالب اینکه حل این مشکل فقط با آگاهی و آموزش تا ۹۰ درصد به راحتی انجام پذیر است.


یکی از عوارض مهم ترامادول و دسته مخدرها اختلال ارکشن (نعوظ) و تاخیر ارگاسم است به نحوی که ممکن است باعث عدم یک کارکرد جنسی سالم بشود!
این عارضه اما همان علتی است که بعنوان درمان زود انزالی (که این واژه عمدتاً غلط بوده و نیاز به مشاوره صحیح دارد) بصورت عوامانه تجویز و در اکثریت موارد منجربه اعتیاد می‌شود!

از سایر عوارض شایع کارکرد جنسی در استفاده از ترامادول و مخدرها هم می‌توان به کاهش کلی تعداد اسپرم، کاهش اسپرم‌های سالم، کاهش میل جنسی، کاهش توان جنسی و...

در مورد خانم‌ها هم این عوارض می‌توانند اختلال کارکرد تخمدان و چرخه ماهانه، ناباروری، خشکی و مقاربت دردناک و از همه مهمتر عدم لذت بردن از رابطه را اشاره کرد.


برای افرادی که بخاطر مشکل زودانزالی سمت ترامادول یا مخدر‌ها می‌روند اخطار جدی اینکه در کوتاه مدت شاید مؤثر باشد اما در نهایت خود ترامادول و مخدرها مشکل زودانزالی را بیشتر کرده و باعث اعتیاد هم خواهند شد!

ساده‌ترین راه حل برای درمان مشکل زود انزالی مردان، افزایش تعداد رابطه جنسی است (که حتی این مورد هم در بین اکثر مردم برعکس گفته می‌شود!)

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: