به گزارش شفا آنلاین:وی افزود: یکهزار مورد از شکایات مردمی در حوزه دارو و قیمت آن، کیفیت نظام پزشکی و خدمات پرستاری بود که برای رسیدگی به این مسائل، از جایگاه نظارتی استاندار تهران ورود کردیم تا درخواستهای مردم در این حوزه را ثبت کنیم.
مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری تهران ادامه داد: تحت عنوان نظارت بازرسی و کنترل عملکرد دستگاههای مربوطه در این زمینه حتی به صورت مصداقی ورود کرده و مراتب را بررسی میکنیم.
وی یادآوری کرد: بر اساس آمار سامانه سامد، بعد از موضوعات معیشتی و اشتغال بالاترین شکایت مردم از حوزه درمان است.
به گفته تقی زاده، سال گذشته ١١٧ هزار پیام در سامانه سامد ثبت شده که ٣٨ تا ۴٠ درصد آن منتج به نتیجه شده است.
وی به مردم استان تهران توصیه کرد که هرگونه گلایه و انتقادات و پیشنهادات خود را در زمینه مشکلات اداری و سایر موارد را به سامانه ۱۱۱ تماس حاصل کنند و پس از ثبت پیام نسبت به رسیدگی اقدام خواهد شد.