کد خبر: ۳۲۹۹۹۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۰ - ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - 2023August 04
متهم که زنی ۳۵ساله است ادعا می‌کند مهرداد، مردی که عاشقش بود، او را در خانه زندانی و شکنجه کرده بود.
شفا آنلاین>زنی که در پی رابطه عاشقانه، مرد مورد علاقه‌اش را با ضربات قمه به قتل رسانده است، به قصاص محکوم شد.

به گزارش شفا آنلاین:متهم که زنی ۳۵ساله است ادعا می‌کند مهرداد، مردی که عاشقش بود، او را در خانه زندانی و شکنجه کرده بود.

قتل مهرداد با گزارش همسایه‌هایش به پلیس فاش شد. آنها به ماموران گفتند از آپارتمان مهرداد بوی تعفن می‌آید. زمانی که ماموران به خانه مهرداد رفتند با جسد او روبه‌رو شدند و فهمیدند چند روز از مرگش ‌گذشته است.

پلیس بعد از بررسی دقیق دوربین‌ های مدار بسته و تلفن‌های مهرداد متوجه شد او با زنی به نام مینا رابطه داشت. با بازداشت مینا او ابتدا منکر همه چیز شد، اما بعد به قتل اعتراف کرد و گفت برای خلاصی از شکنجه‌های مهرداد مجبور به این کار شد.

مینا گفت: من چند سالی بود از شوهرم جدا شده بودم و با دخترم زندگی می‌کردم البته با پدر دخترم هم ارتباط داشتم و اگر کاری داشتم به او می‌گفتم. مدتی قبل با مهرداد آشنا شدم و به خانه او رفت‌وآمد می‌کردم. در این مدت شوهر سابقم بدون اینکه موضوع را بداند، من را به خانه او می‌برد.

او ادامه داد: من متوجه رفتارهای عجیب مهرداد شده بودم و می‌خواستم از او جدا شوم. چند روز قبل از حادثه دخترم را به پدرش سپردم و گفتم باید به مهمانی بروم. او من را مقابل خانه مهرداد رساند و بعد هم رفت. مهرداد عجیب شده بود. متوجه شدم مواد می‌کشد. او من را در خانه زندانی کرد، دست و پایم را بست و من را شکنجه ‌کرد. مهرداد چند روز من را در همان وضعیت نگه داشته بود تا اینکه در یک فرصت مناسب شمشیری را که همیشه زیر تختش مخفی می‌کرد برداشتم، یک ضربه به او زدم و تلفن همراهش را برداشتم و فرار کردم.

متهم درباره اینکه چرا تلفن مقتول را برداشت، گفت: مهرداد از من فیلم گرفته بود و می‌خواست در صورت جدایی پخش کند. من هم آن را برداشتم و نابود کردم.

بعد از گفته‌های این زن کیفرخواست علیه او صادر و پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری فرستاده شد.

در جلسه رسیدگی مینا اتهامش را قبول کرد و گفت: من برای اینکه بتوانم خوشبخت شوم رابطه‌ای با مهرداد شروع کردم. او وضع مالی خوبی داشت و من هم می‌خواستم از سختی‌ها رها شوم اما بعد فهمیدم این رابطه عاشقانه نیست و مهرداد بیمار است و من را شکنجه می‌کند. می‌خواستم این رابطه را تمام کنم که این اتفاق افتاد.

بعد از گفته‌های متهم ادعای دفاع مشروع از سوی او رد شد و دادگاه رأی بر قصاص این زن صادر کرد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: