کد خبر: ۳۲۹۸۵۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۵ - ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - 2023August 02
با توجه به شرایط بیماری حسین فریدون و لزوم اعمال ماده ۵۲۲ آیین دادرسی کیفری، وی در تاریخ ۲۲ تیر ۱۴۰۲ با تشخیص پزشک و هماهنگی مرجع قضایی به مرکز درمانی خارج از زندان اعزام و در حال حاضر بستری و تحت درمان است.
شفا آنلاين :سخنگوي قوه قضاييه با ارايه توضيحاتي در خصوص علت آزادي موقت حسين فريدون گفت :اين زنداني با تشخیص پزشکی قانونی به مراکز درمانی خارج از زندان اعزام و بستری بوده است

مسعود ستایشی در نشست خبری ۲۷ تیر سال جاری درباره آخرین وضعیت پرونده حسین فریدون برادر رئیس‌جمهور سابق، اظهار کرد:

 حسین فریدون فرزند اسدالله در تاریخ ۲۴ مهر سال ۱۳۹۸ وارد زندان اوین شد و محکوم به تحمل ۵ سال حبس، ۱۵۵ میلیارد ریال جریمه و انفصال از خدمت شده است.

وی گفت: با توجه به شرایط بیماری حسین فریدون و لزوم اعمال ماده ۵۲۲ آیین دادرسی کیفری، وی در تاریخ ۲۲ تیر ۱۴۰۲ با تشخیص پزشک و هماهنگی مرجع قضایی به مرکز درمانی خارج از زندان اعزام و در حال حاضر بستری و تحت درمان است.

بر همین اساس، طبق بررسی‌های صورت‌گرفته ، مشخص شد که روند درمانی حسین فریدون تا تاریخ ۴ مرداد ۱۴۰۲ به طول انجامیده و وی تا این تاریخ در بیمارستان بستری بوده و در ادامه بنا به تشخیص پزشکی قانونی تا ۱۲ مرداد سال جاری، به وی مرخصی استعلاجی پس از درمان داده شده است.

فریدون پس از این تاریخ باید به زندان بازگردد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: