کد خبر: ۳۲۹۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۳ - ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - 2023July 23
قیمت گوشت و مرغ امروز پر کشیده و مرغ از سفره فقرا کنار رفته است و دست بسیاری از مردم به گوشت نمی‌رسد بنابراین اگر قرار است یارانه به خارجی‌ها بدهید چرا به تولید کننده داخلی نمی‌دهید
شفا آنلاین:نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس قانون واردات خودرو را تصویب کرده است اما برخی دست‌های مرموز در این بخش کارشکنی می‌کنند.

به گزارش شفا آنلاین علیرضا سلیمی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز (یکشنبه یکم مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی گفت:اقدام شنیع توهین به قرآن به اسم آزادی از اموریست که تعجب‌آمیز و خنده‌دار است، این در حالی است که اگر در غرب یک نفر به رئیس حزب سبز آلمان بگوید چاق مورد تعقیب قرار می‌گیرد.

وی افزود : همچنین در کشور سوئد به دانشجویی که پایان نامه خود را به شهید سلیمانی اهدا کرد، اجازه دفاع ندادند و پیام رسان‌های آنها از نام شهید و شهید سلیمانی وحشت دارند و اجازه نمی‌دهند این نام تکرار شود چراکه هولوکاست برای آنها مقدس است و هیچکس اجازه انتقاد به آن را ندارد.

سلیمی ادامه داد: صهیونیست‌ها که پشت پرده این مسئله هستند بدانند که نمی‌توانند برای خود حاشیه امن ایجاد کنند، البته تعجبیم از سازمان کنفرانس اسلامی که در برابر این موضوع سکوت کرده است.

وی با بیان اینکه امروز برخی پرگویان بحث نفت در برابر غذا را پیش کشیده‌اند، گفت: باید گفت ارمغان تدبیر این افراد اینستکس بود که هیچ آورده‌ای برای کشور نداشت.

سلیمی در ادامه طی تذکر به وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: مسکن ملی در حوزه انتخابیه بنده در محاق فرو رفته است و باید به این مسئله رسیدگی شود.

سلیمی در ادامه طی تذکری به وزیر جهاد کشاورزی گفت: قیمت گوشت و مرغ امروز پر کشیده و مرغ از سفره فقرا کنار رفته است و دست بسیاری از مردم به گوشت نمی‌رسد بنابراین اگر قرار است یارانه به خارجی‌ها بدهید چرا به تولید کننده داخلی نمی‌دهید.

وی ادامه داد: مجلس قانون واردات خودرو را تصویب کرده است اما برخی دست‌های مرموز در این بخش کارشکنی می‌کنند.

سلیمی طی تذکری به وزیر نیرو گفت: بسیاری از روستاهای حوزه انتخابیه بنده مشکل آب شرب دارند،  لطفاً مسئولین اقدام لازم را مد نظر قرار دهند.

وی طی تذکر به وزیر بهداشت و درمان گفت: وزیر بهداشت باید تامین نیرو و پزشک مورد نیاز در حوزه انتخابی بنده را مورد توجه قرار دهد.

سلیمی بیان کرد: بانک‌ها به کسانی که اخیراً ازدواج کردند به سختی وام می‌دهند ،امیدواریم در این رابطه دستور لازم داده شود.

وی ادامه داد: قوانین مجلس در برخی حوزه‌ها اعم از همسان سازی روی زمین مانده است. همچنین وزیر ورزش گویا به تعطیلات تابستانی تشریف بردند./


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: