کد خبر: ۳۲۹۲۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۰ - ۳۱ تير ۱۴۰۲ - 2023July 22
کشف راز قتل پسر جوانی که در پارک رازی تهران مورد حمله افراد ناشناس گرفت و روی تخت بیمارستان جان سپرد در دستور کار بازپرس و پلیس جنایی قرار گرفت.

شفا آنلاین>سلامت>پلیس در جست و جوی متهمانی است که پسری جوان را ر نزاعی خیابانی به قتل رساندند.

به گزارش شفا آنلاین:کشف راز قتل پسر جوانی که در پارک رازی تهران مورد حمله افراد ناشناس گرفت و روی تخت بیمارستان جان سپرد در دستور کار بازپرس و پلیس جنایی قرار گرفت.

به گزارش سایت جنایی، ماموران کلانتری ۱۱۵ رازی ساعت شش عصر روز پنجشنبه بیست و نهم تیر ماه از سوی همکاران خود در مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از درگیری خونین در پارک‌ رازی مطلع شدند.

مردمی که در بوستان بودند و موضوع را به پلیس اطلاع داده بودند گفتند ساعتی قبل پسر جوانی که همراه دوستش سوار موتورسیکلت بود مورد حمله دو موتور سوار دیگر قرار گرفت و بعد هم دوستش او را به بیمارستان برد.

ماموران که موضوع درگیری خونین را پیگیر بودند برای اطلاع از سرنوشت پسر جوان راهی بیمارستان شدند و در آنجا با جسد پسری که بر اثر جراحت چاقو جان خود را از دست داده بود روبرو شدند. بنابراین جان سپردن قربانی درگیری خونین را به بازپرس کشیک قتل تهران اطلاع دادند و بازپرس وحید ناصری را در جریان قرار دادند. این در حالی بود که ماموران با استفاده از مدارک هویتی که همراه جسد بود موفق به شناسایی هویت و خانواده مرد جوان شدند.

خانواده مقتول گفتند مقتول شاگرد یک مغازه بود و صبح مثل همیشه سر کار رفته و با دوستش بیرون رفته بود که این حادثه رخ داد.

تحقیقات ادامه یافت و در معاینات پزشکی قانونی معلوم شد پسر جوان بر اثر اصابت چاقو به قلبش فوت کرده است.

دوست مقتول که او را به بیمارستان برده بود، گفت: من موتور را می‌راندم و دوستم ترکم نشسته بود و در پارک عبور می‌کردیم که یک موتور با دو سرنشین به ما خورد. اعتراض کردیم. پس از آن به راه خود ادامه دادیم اما موقع رانندگی آن دو موتور سوار دنبالمان آمدند، وقتی ما توقف کردیم ترک نشین موتوری که با ما برخورد کرد با انگیزه درگیری پیاده شد و ضربه‌ای به قلب دوستم زد و سپس آنها فرار کردند.

با بدست آمدن این نتایج تحقیقات جنایی برای شناسایی ضاربان فراری آغاز شد .



نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: