کد خبر: ۳۲۸۹۱۸
تاریخ انتشار: ۰۲:۳۰ - ۲۷ تير ۱۴۰۲ - 2023July 18
بهارات جین اخیرا پس از تخمین ثروتش که بیش از یک میلیون دلار است و در طول سالیان از طریق گدایی به دست آورده، به عنوان «ثروتمندترین گدای جهان» شناخته شد.
شفا آنلاین>جین که اهل هند است، یک آپارتمان در بمبئی و همچنین دو مغازه دارد که صدها دلار در ماه درآمد دارند، اما هنوز هم از طریق جمع آوری صدقه در ایستگاه‌های قطار، خرج روزانه خود را به دست می‌آورد.
به گزارش شفا آنلاین:جین با پرسه زدن در مناطق شلوغ هند و به ویژه شهر بمبئی که چند میلیون نفر جمعیت دارد، این مقدار پول را به دست آورده است و اگرچه در طول سال ها خانه و مغازه خریده، اما همچنان به این طرف و آن طرف می‌رود و درخواست صدقه می‌کند.

طبق گزارشی در اکونومیک تایمز، جین بین ۱۰ تا ۱۲ ساعت در روز کار می‌کند و روزانه نزدیک به هزار دلار درآمد دارد. با گذشت سال‌ها، جین املاکی برای خود به دست آورد و امروز به همراه خانواده‌اش در آپارتمان دو اتاقه خود در بمبئی به ارزش حدود ۱۵۰ هزار دلار زندگی می‌کند. او همچنین دو مغازه‌اش را اجاره داده که ماهیانه حدود ۴۰۰ دلار برایش سود دارند.

اگرچه جین خودش در دوران کودکی نتوانست به مدرسه برود، اما با کمک ثروتی که جمع کرده موفق شده است فرزندانش را به مدرسه بفرستد. بنا به گفته‌ها خانواده جین ترجیح می‌دهند که او پس از اینکه توانسته برای خود درآمدی داشته باشد، از گدایی در خیابان‌ها دست بردارد، اما جین اصرار دارد که به «شغل معمول» خود پایبند باشد.

نسبت دادن عنوان ثروتمندترین گدای جهان به جین به سرعت او را در شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار داد و اکثر کاربران از اینکه او با وجود ثروتش به گدایی کردن ادامه می‌دهد خشمگین شده‌اند.

برخی از کاربران ادعا کردند که به گداهایی که از محبت عابران سوء استفاده می‌کنند نمی‌توان اعتماد کرد. از سوی دیگر، کسانی نیز بودند که تحت تأثیر پشتکار جین قرار گرفتند.



نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: