کد خبر: ۳۲۸۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۵ - ۲۳ تير ۱۴۰۲ - 2023July 14
بانک‌ تجارت اخیرا از طرح جدیدی به نام وام پیشرو بانک تجارت رونمایی کرده است که بر اساس آن افراد می‌توانند ۱۴۰ میلیون تومان وام فوری از این بانک دریافت کنند.

شفا آنلاین>سلامت>بانک‌ تجارت‌ به متقاضیان خرید خودرو وام ۱۴۰ میلیونی فوری پرداخت می‌کند. شرایط دریافت وام خرید خودرو چیست و اقساط آن چقدر است؟

به گزارش شفا آنلاین: بانک‌ تجارت اخیرا از طرح جدیدی به نام وام پیشرو بانک تجارت رونمایی کرده است که بر اساس آن افراد می‌توانند ۱۴۰ میلیون تومان وام فوری از این بانک دریافت کنند.

چه کسانی مشمول وام پیشرو بانک تجارت می‌شوند؟

دریافت وام پیشرو بانک‌ تجارت‌ مربوط به عده خاصی‌ نیست و هر فردی که در یکی از شعب بانک‌ تجارت حساب سپرده کوتاه‌ مدت داشته باشد می‌تواند متقاضی دریافت وام فوری باشد.

اما این تنها شرط دریافت این وام نیست. متقاضیان نباید قبلا این وام را از بان دریافت کرده باشند. همچنین نباید هیچ‌گونه بدهی و یا وام تسویه نشده‌ای به بانک داشته باشند. نداشتن سابقه چک برگشتی هم از دیگر شرایط دریافا این وام است.

شرایط دریافت وام پیشرو تجارت‌

وام پیشرو بانک‌ تجارت در حقیقت وام خرید خودرو است. اما برای خرید هر خودرویی نمی‌توان از این وام استفاده کرد. این وام برای خرید خودروهای داخلی استفاده می‌شود که سال تولید آنها ۱۴۰۱ یا ۱۴۰۲ باشد.

این وام را نمی‌توان به صورت نقدی دریافت کرد. بلکه بانک، چک ۱۴۰ میلیونی را در وجه نمایندگی خودروساز صادر می‌کند.

پس شرط دیگر استفاده از این وام این است که خودرو حتما داخلی‌ و صفر کیلومتر باشد و فرد آن را از نمایندگی رسمی‌ خودروسازان خریده باشد.

شرایط بازپرداخت وام خرید خودرو

سود وام بانک‌ تجارت ۱۸ درصد‌ است و متقاضی‌ برای بازپرداخت این وام ۳۶ ماه (حداکثر ۳ سال) زمان دارد.

مبلغ قسط وام خرید خودرو ۵ میلیون و ۶۱ هزار تومان است و متقاض در پایان دوره باید به جای ۱۴۰ میلیون ۱۸۲ میلیون به بانک‌ پرداخت کند. به عبارتی سود این وام حدود ۴۲ میلیون تومان است.

دریافت این وام نیازمند سپرده ۲۰۰ میلیون تومانی است اما در رایط دریافت این وام بانکی اعلام نشده که نیاز به چند ماه سپرده‌گذاری در بانک است. اما هیچ مبلغی از این وام در بانک بلوکه نمی‌شود.

دریافت این وام ۱۴۰ میلیون تومانی نیازمند داشتن دو ضامن رسمی است و سند خودرو نیز در رهن بانک نمی‌ماند.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: