کد خبر: ۳۲۸۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۴ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - 2014August 31
شفاآنلاین- مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور گفت: با اجرای طرح تحول نظام سلامت برای نخستین بار همه مطالبات مراکز درمانی و پزشکان سراسر کشور در چهار ماه نخست امسال پرداخت شد.
به گزارش شفا آنلاین،سیدˈ تقی نوربخشˈ شنبه شب در جمع مسوولان استان بوشهر افزود: اجرای این طرح که هزینه درمان بیمه شدگان را تا 90 درصد کاهش داده سبب ارزشمند شدن دفترچه بیمه خدمات درمانی تامین اجتماعی شده است.

وی گفت: در یک سال اخیر همدلی و هماهنگی در حوزه سلامت بین ارکان مختلف فعال این حوزه وجود داشته و نتایج این کار برای جامعه پزشکی و بیماران مثبت و ارزنده بوده است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور افزود: نیروهای مورد نیاز مراکز درمانی و بیمارستانهای تامین اجتماعی امسال از طریق آزمون استخدامی انجام می شود و در عسلویه نیز این مهم از طریق آزمون استخدامی با اولویت نیروهای بومی انجام می شود.

وی با بیان این که بیش از نیمی از جمعیت کشور زیرپوشش تامین اجتماعی هستند گفت: 39 میلیون نفر از جمعیت کشور از خدمات بیمه ای و دیگر خدمات تامین اجتماعی بهره مندند.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور افزود: 16 نوع خدمات به بیمه شدگان تامین اجتماعی ارائه می شود و در هفته دولت 24 طرح تامین اجتماعی در کشور افتتاح شد.
ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: