کد خبر: ۳۲۸۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۰ - ۱۷ تير ۱۴۰۲ - 2023July 08
سرویس اورژانس ایتالیا امروز (جمعه) اعلام کرد درپی آتش سوزی شبانه در یک خانه سالمندان در میلان شش فرد سالمند جان خود را از دست داده و ۶۸ تن دچار سوختگی و جراحت شدند.

شفا آنلاین>سلامت>مقامات ایتالیایی از جان باختن ۶ تن و زخمی شدن ۶۸ نفر درپی آتش سوزی در یک خانه سالمندان خبر دادند.

به گزارش شفا آنلاین:سرویس اورژانس ایتالیا امروز (جمعه) اعلام کرد درپی آتش سوزی شبانه در یک خانه سالمندان در میلان شش فرد سالمند جان خود را از دست داده و ۶۸ تن دچار سوختگی و جراحت شدند. 

لوکا کاری، سخنگوی آتش نشانی ملی ایتالیا با تایید شمار جان باختگان این حادثه اعلام کرد ما هنوز دلیل آتش سوزی را نمی‌دانیم و تحقیقات در این زمینه در حال انجام است. 

مقامات محلی می‌گویند از میان مجروحان، حال ۳ تن از آن‌ها بسیار وخیم است و ۱۵ نفر نیز دچار سوختگی جدی شده اند، اما جانشان در خطر نیست. ۵۰ نفر نیز دچار سوختگی سطحی شده اند که یا در بیمارستان روند درمانی را طی می‌کنند و یا اکنون مرخص شده اند. 

جوزپه سالا، شهردار میلان با حضور در صحنه آتش سوزی به خبرنگاران گفت: آتش به سرعت در این خانه سالمندان مهار شد، اما گاز‌های سمی ناشی از آتش سوزی باعث مسمومیت شمار زیادی از ساکنان گردید. 

پیشتر رسانه‌های ایتالیایی از بستری شدن ۸۱ نفر درپی این حادثه در بیمارستان میلان خبر داده بود که ۲ تن از آن‌ها در شرایط بسیار وخیمی قرار داشتند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: