کد خبر: ۳۲۸۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۰ - ۱۷ تير ۱۴۰۲ - 2023July 08
در حال حاضر 1400 پایگاه عقب مانده داریم و 15 هزار نیرو کمبود داریم که 3540 نفر در سال جاری جذب خواهند شد و 12 هزار نفر دیگر نیز باید جذب شوند.

شفا آنلاین>سلامت>جعفر میعادفر امروز در حاشیه افتتاح نخستین پایگاه تخصصی اورژانس هوایی استان تهران در بوستان ولایت در جمع خبرنگاران درباره کمبود نیرو های اورژانس و برنامه وزارت بهداشت برای جذب نیرو اظهار کرد: در حال حاضر 1400 پایگاه عقب مانده داریم و 15 هزار نیرو کمبود داریم که 3540 نفر در سال جاری جذب خواهند شد و 12 هزار نفر دیگر نیز باید جذب شوند.

به گزارش شفا آنلاین:میعادفر با اشاره به لزوم نوسازی ناوگان اورژانس کشور بیان کرد: ما در حال حاضر اولین مناقصه خود را برگزار کرده‌ایم تا 600 دستگاه آمبولانس را وارد کنیم اما دچار مشکلات ارزی هستیم و 35 میلیون دلار ارز برای تامین این آمبولانس‌ها نیاز داریم.

وی با اشاره به راه‌اندازی نخستین پایگاه تخصصی اورژانس هوایی استان تهران تصریح کرد: در حال حاضر در کشور 52 پایگاه اورژانس هوایی داریم و باید تلاش کنیم تا تعداد این پایگاه‌ها افزایش یابد‌. 

وی ادامه داد: اولین پایگاه تخصصی اورژانس هوایی استان تهران با امکان تعمیر و نگهداری بالگرد امروز با همکاری ناجا و پشتیبانی شرکت هلی کوپتری آوا وابسته به هیئت امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران وزارت بهداشت افتتاح می‌شود؛ در این پایگاه مدی کوپتر اورژانس تهران راه اندازی می‌شود و با توجه به اینکه شهر تهران حوادث زیادی را در داخل و در مسیر ورودی شهر دارد، این هلی کوپتر به دلیل اندازه کوچکی که دارد می‌تواند در نقاط مختلف فرود بیاید تا ارائه خدمات درمانی به بیماران و مصدومان تسهیل شود

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: