کد خبر: ۳۲۸۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۲ - ۱۶ تير ۱۴۰۲ - 2023July 07
مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری «نعمت الله ترکی» با استقبال «علی باقری» مدیر کل و رییس شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران، «نازنین حبیبی» مدیر صندوق بازنشستگی استان و برخی از مدیران استانی وارد مازندران شد.

شفا آنلاین>سلامت>توجه به معشیت، حقوق و نظام یکپارچه مناسب بیمه‌ای از دغدغه‌های اصلی بازنشستگان کشوری است و به دنبال تعیین تکلیف ۹همت متناسب‌سازی تا پایان تیرماه هستیم

به گزارش شفا آنلاین:مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری «نعمت الله ترکی» با استقبال «علی باقری» مدیر کل و رییس شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران، «نازنین حبیبی» مدیر صندوق بازنشستگی استان و برخی از مدیران استانی وارد مازندران شد.

البرز گلستان به نقل از روابط عمومی مدیریت استان مازندران، مدیرعامل صندوق بازنشستگان کشوری در این سفر در برنامه هایی چون نشست صمیمی با نمایندگان بازنشستگان و روسای کانون های بازنشستگی استان، دیدار با استاندار مازندران و همچنین دیدار با خانواده های شهدا حضور یافت.

ترکی در نشست صمیمی با روسای کانون های بازنشستگی استان مازندران که با حضور «علی بابایی کارنامی» رییس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی، حاجی پور نماینده مردم شهرستان های آمل و لاریجان در خانه ملت، «علی باقری» مدیر کل و رییس شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «نازنین حبیبی» مدیر صندوق بازنشستگی استان برگزار شد، درسخنانی اظهار کرد: ۹ هزار میلیارد تومان بودجه در قالب همسان سازی یا متناسب سازی حقوق بازنشستگان اعلام شده بود که تلاش می کنیم تا پایان تیرماه تعیین تکلیف شود.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در این نشست ضمن شنیدن مطالب و نقطه نظرات روسای کانون های بازنشستگی و نمایندگان مجلس و با اشاره به فلسفه اصلی صندوق بازنشستگی که خدمت به جامعه هدف است، بیان کرد: خواسته و دغدغه اصلی بازنشستگان عزیز بحث توجه و رسیدگی به معشیت و حقوق و نظام یکپارچه مناسب بیمه ای است.

وی افزود: در بخش درمانی بازنشستگان بخشی از خدمات بیمه تکمیلی بدون سقف تعیین شده و مابقی هزینه‌ها در همه مراکز درمانی زیر پوشش بیمه اصلی قرار می‌گیرند.

ترکی خاطرنشان کرد: ۷ هزار میلیارد تومان برای بیماران خاص بازنشسته اختصاص یافته که هر بازنشسته با بیماری خاص در هر مرکز درمانی تا سقف ۵۰ میلیون تومان معاف از پرداخت هزینه خواهند بود و مابقی هزینه‌ها از بیمه تکمیلی استفاده می‌شود.

او گفت: هر بازنشسته‌ای در هر استانی می‌تواند از مراکز رفاهی و گردشگری سازمان مرتبط و کانون بازنشستگی در جهت استفاده از مراکز رفاهی بهره‌مند شود.

ترکی ادامه داد: این صندوق یک میلیون و ۶۵۰ هزار نفر عضو دارد که مازندران با ۸۵ هزار نفر بازنشسته و وظیفه بگیر رتبه سوم را در کشور دارد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: