کد خبر: ۳۲۷۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۰ - ۰۷ تير ۱۴۰۲ - 2023June 28
قضات دادگاه کیفری استان تهران رازگشایی می کنند:
رامین سه سال زندگی من را سیاه کرد. او با تهدید مرا به شرکت می‌کشاند و فیلم سیاه می‌گرفت اما به خاطر آبرویم شکایت نکردم. او باید اعدام شود و رضایت نمی‌دهم. !
شفا آنلاین>سلامت>مدیر شرکت خصوصی که متهم است با تهدید به انتشار فیلم سیاه، سه سال زنی را تسلیم خواسته‌های شیطانی‌اش کرده در جلسه دادگاه ادعای عجیبی را مطرح کرد.

به گزارش شفا آنلاین:  رسیدگی به این پرونده از فروردین امسال آغاز شد. زن جوانی به نام شبنم ۲۷ ساله همراه همسرش به پلیس آگاهی مراجعه کرده و گفت: سه سال قبل وضع مالی من و همسرم خوب نبود و تصمیم گرفتم کار کنم تا کمک‌خرج زندگی باشم.

به همین خاطر دنبال کار بودم تا این‌که آگهی استخدام یک شرکت خصوصی را در سایت .... دیدم. به محل شرکت در غرب تهران رفتم. مرد میانسالی مدیر شرکت بود که در را قفل کرد و هرچه التماس کردم رهایم کند، بی‌فایده بود. او مرا آزار داد و از صحنه آزار و اذیتم فیلم گرفت. تهدید کرد اگر در این‌باره با کسی حرف بزنم، فیلم را پخش می‌کند.

از ترس آبرویم سکوت کردم. او در این مدت چندبار با تهدید به انتشار فیلم مرا تسلیم خواسته شوم خود کرد. پس از مدتی به افسردگی دچار شدم که همسرم به ماجرا پی برد و تصمیم به شکایت گرفتیم. پس از این شکایت، مرد میانسال به نام رامین دستگیر شد و در حالی که منکر آزار و اذیت زن جوان بود، در بررسی گوشی تلفن همراهش تعدادی فیلم سیاه کشف شد.

به این ترتیب برای رامین ۴۷ساله به اتهام آزار و اذیت و نشر فیلم سیاه، کیفر خواست صادر و پرونده به شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد. در ابتدای جلسه دادگاه، زن جوان با طرح شکایتش گفت: رامین سه سال زندگی من را سیاه کرد. او با تهدید مرا به شرکت می‌کشاند و فیلم سیاه می‌گرفت اما به خاطر آبرویم شکایت نکردم. او باید اعدام شود و رضایت نمی‌دهم.

سپس رامین در جایگاه ایستاد و با رد اتهامش گفت: این زن دروغ می‌گوید. همان‌طور که به دروغ به من گفته بود مطلقه است. می‌گفت نیاز مالی دارد و با اصرار خواست او را استخدام کنم. در این مدت هم برای این‌که پول بیشتری بگیرد به من نزدیک شد. حتی سفر هم رفتیم و حالا این ادعا را مطرح می‌کند. پس از دفاعیات متهم و وکیل مدافعش، قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: