کد خبر: ۳۲۷۵۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۵ - ۰۴ تير ۱۴۰۲ - 2023June 25
من مربی ووشو هستم و سال گذشته مردی هر سه دخترش را نزد من و خواهرم آورد که آموزش ووشو ببینند
شفا آنلاین>سلامت>به‌دنبال حمله و سنگ‌پرانی به خوابگاه فدراسیون ووشو و مجروح شــدن خواهـــران منصوریان(ورزشکاران مطرح کشورمان) در این حادثه، آنها دیروز راهی دادسرای جنایی تهران شدند و از مهاجمان شکایت کردند.

به گزارش شفا آنلاین: چند روز قبل فیلمی از حمله عجیب به خوابگاه ووشو کاران تیم ملی دختران در فضای مجازی منتشر شد که بازتاب گسترده‌ای داشت. فیلم نشان می‌داد که افرادی به خوابگاه هجوم برده و اقدام به سنگ‌پرانی می‌کنند، خوابگاهی که در آن خواهران منصوریان حضور داشتند. در جریان این سنگ‌پرانی، نه‌تنها شیشه‌ها شکست و به خوابگاه فدراسیون خسارت وارد شد، بلکه خواهران منصوریان نیز زخمی شدند. این حادثه باعث تشکیل پرونده در دادسرای جنایی تهران شد. به این ترتیب دیروز شهربانو و سهیلا منصوریان که از ناحیه سر، کمر و پا مصدوم شده بودند با حضور در دادسرا به طرح شکایت از مهاجمان پرداختند.

سوء قصد
شهربانو منصوریان درباره جزئیات این حادثه گفت: من مربی ووشو هستم و سال گذشته مردی هر سه دخترش را نزد من و خواهرم آورد که آموزش ووشو ببینند. او آرزویش دیدن قهرمانی یکی از دخترانش در مسابقات ووشو بود و می‌خواست دخترانش مانند من و خواهرانم مشهور شوند و مدال قهرمانی کسب کنند.
وی ادامه داد: دختران این مرد که بین 14تا 18سال سن دارند نزد ما آموزش ووشو را شروع کردند تا برای مسابقات جهانی جوانان آماده شوند. اما با وجود آموزش‌های فراوان هیچ‌یک از آنها در سال گذشته موفق به شکست‌دادن حریفانشان در مسابقات انتخابی نشدند.
در آن زمان پدرشان به‌شدت عصبانی شد و بعد از باخت، ‌وارد سالن شد و شروع به ضرب و شتم من و ورزشکاران دیگر کرد. حتی فیلم این ضرب و شتم هم موجود است و ما بعد از حمله، او را از سالن بیرون کردیم. وی روز بعد با وساطت یکی از قهرمانان که همشهری‌اش بود از ما عذرخواهی کرد. او گفت که طاقت باخت دخترانش را نداشته و به همین دلیل از کوره در رفته است. او با گل و شیرینی آمد و عذرخواهی کرد. این ماجرا تمام شد و دخترانش را دوباره برای آموزش
 به ما سپرد.
شهربانو منصوریان در ادامه گفت: ما در آن زمان عذرخواهی او را پذیرفتیم تا اینکه رقابت‌های ووشوی قهرمانی جوانان کشو ر و انتخابی تیم المپیک در بخش دختران ‌در روزهای 30 و 31خرداد به میزبانی سیستان و بلوچستان برگزار شد.
یکی از دختران این فرد که در تیم بود باز هم باخت و باردیگر پدر او با خشم وارد سالن شد و به ضرب وجرح داورها، بازیکنان و افرادی که در آنجا بودند پرداخت. حتی شنیدم وی یک شب هم در زاهدان بازداشت بود. اما نمی‌دانم چطور آزاد  و پس از آن راهی تهران شد و به همراه همسر، دختران و چند نفر از آشنایانش به خوابگاه فدراسیون حمله کردند.
منصوریان با ارائه مدارکی ادامه داد:‌ این مرد حتی بارها برایم پیام‌های تهدید‌آمیز فرستاده و مرا تهدید به قتل کرده است. هربار که دخترش می‌باخت، می‌گفت که تقصیر شما بوده که دخترم برنده نشده است.
او رویای قهرمانی دخترانش را داشت اما هربار که آنها می‌باختند جنجال به پا می‌کرد. شبی که این فرد و اطرافیانش به خوابگاه حمله کردند، وحشت کردیم. آن شب (پنجشنبه گذشته) وی ابتدا وارد فدراسیون شد و اموال فدراسیون را تخریب کرد و شیشه‌ها را شکست. مرد مهاجم حتی با سرپرست اردوی تیم ملی ووشوی مردان نیز درگیر شد و به او آسیب رساند. سپس شروع به سنگ‌پرانی به سمت خوابگاه کرد، ‌طوری‌که شیشه‌ها شکست و من و خواهرم از ناحیه صورت زخمی شدیم.
خواهرم در این حادثه از طبقه دوم تخت به زمین افتاد و سنگ‌ها موجب زخمی شدن سرش و سقوط او باعث آسیب رسیدن به کمر و پایش شد.
شهربانو منصوریان گفت: اقدام این مرد باعث وحشت افرادی شده که در خوابگاه بودند.
با شکایت شهربانو و سهیلا منصوریان، پرونده‌ای در شعبه هفتم دادسرای جنایی تهران تشکیل شده و به دستور بازپرس جنایی تحقیقات برای بازداشت عاملان این سنگ‌پرانی ادامه دارد. همشهری
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: