کد خبر: ۳۲۷۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۵ - ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - 2023June 21
مهدی انصاری دوگاهه مدیرکل آزمایشگاه‌های مرجع کنترل غذا با اشاره به اینکه برخی از اختلالات جنسی به دلیل بیماری‌های زمینه‌ای بروز پیدا می‌کنند، اظهار کرد: در این صورت به جای مصرف قرص‌ های افزایش قوای جنسی باید بیماری زمینه‌ای را درمان کرد.

شفا آنلاین>سلامت>به گفته مدیرکل آزمایشگاه های مرجع کنترل غذا، دارو و تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو، بسیاری از تبلیغاتی که در مورد داروهای تقویت قوای جنسی صورت می گیرد کذب هستند به طوری که تقریبا هیچ دارویی نمی تواند بدون عوارض، اختلالات جنسی را برای همیشه از بین ببرد.

به گزارش شفا آنلاین:مهدی انصاری دوگاهه مدیرکل آزمایشگاه‌های مرجع کنترل غذا با اشاره به اینکه برخی از اختلالات جنسی به دلیل بیماری‌های زمینه‌ای بروز پیدا می‌کنند، اظهار کرد: در این صورت به جای مصرف قرص‌های افزایش قوای جنسی باید بیماری زمینه‌ای را درمان کرد.

وی با اشاره به استفاده از دارو‌های تقویت قوای جنسی اظهار کرد: با افزایش سن افراد، رفته رفته قوای جنسی کاهش پیدا می‌کند و به اصطلاح تحلیل می‌رود که این یک امر طبیعی در سیستم بدن انسان است که در این راستا از دارو‌های افزایش قوای جنسی استفاده می‌شود.

مدیرکل آزمایشگاه‌های مرجع افزود: دارو‌های افزایش قوای جنسی متفاوت هستند و بسته به نوع اختلال فرد مورد استفاده قرار می‌گیرند اما متأسفانه به دلیل تقاضای زیاد، زمینه تقلب در این بازار بسیار گسترده شده است.

وی با بیان اینکه برخی از اختلالات جنسی به دلیل بیمار‌های زمینه‌ای مانند فشار خون بالا، دیابت و بیماری‌های قلبی بروز پیدا می‌کند، گفت: در این صورت باید دلیل این اختلال توسط پزشک متخصص شناسایی شود و با استفاده از دارو‌های مناسب، بیماری‌های زمینه‌ای درمان شود.

انصاری تصریح کرد: برای درمان اختلال و کاهش طبیعی قوای جنسی، باید بسیار محتاطانه عمل کرد چراکه بسیاری از این دارو‌ها عوارضی را به انسان وارد می‌کنند که اغلب جبران ناپذیر هستند.

وی در پایان نسبت به تبلیغات خلاف واقع در فضای مجازی و ماهوره‌ای هشدار داد و گفت: هیچ کدام از این دارو‌ها تأییدیه سازمان غذا و دارو را ندارد و استفاده از آن‌ها ممکن است عوارض جبران ناپذیری را برای سلامت مصرف‌کنندگان داشته باشد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: